grey maxi dress

Jak już wspominałam widok samej siebie w sukience jest bardzo rzadki, a co dopiero ja w długiej sukience. Jednak gdy zauważyłam tą sukienkę w sh wiedziałam że założę ją i to nie raz. Zwykła a'la dresowa sukienka do pół łydki idealnie pasuje do dosłownie wszystkiego. Większość do sukienek wybiera szpilki czy balerinki. Ja zdecydowałam się na trampki, dobrałam kapelusz i stworzyłam luźną niezobowiązującą całość. Ja swój zestaw wybrałam na spacer po Parku Wrocławskim w Lubinie. Jednak w każdej chwili stylizacja może nabrać bardziej elegancki charakter poprzez zmianę butów na szpilki czy czółenka.








Na koniec mój wariat w starciu z dinożarłem :D

// sukienka : nn/sh // kapelusz : wgroszki.pl // trampki : vans // naszyjnik : wgroszki.pl // bransoletki : nn //

6 komentarzy:

  1. Najlepsze rzeczy zawsze się wynajdzie w sh, chociaż mi buszuje koleżanka, bo ja nic sobie nie potrafię znaleźć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz, a w dodatku ten piękny naszyjnik ;-) Zapraszam na nową notkę, a w niej krótka relacja z planu filmowego TVN ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger