kremowo - szary płaszcz

Święta już na dobre się u nas rozgościły. Ciągłe przygotowania, sprzątanie i gotowanie zdaje się nie mieć końca. Już jutro Wigilia, czas spotkań z rodziną i najbliższymi przyjaciółmi. Ja tymczasem jestem chora i całkowicie niemrawa. Mam jednak nadzieje że w miarę szybko mi to przejdzie. Dlatego też na blogu brak propozycji świątecznych stylizacji a więcej recenzji. Myślę że w formie nadrobienia uda dodać mi się moje propozycje stylizacji idealnych na Sylwestra i nadchodzący karnawał.
Tymczasem przedstawiam stylizacje, która została wykonana dobre kilka dni temu jednak ze względu na piękną ( choć niekoniecznie zimową ) pogodę jest nadal aktualna. Jasny prosty zestaw sprawdzi się idealnie na świąteczny spacer czy odwiedziny. Postaram się dodać choć odrobinę bardziej świąteczny post jak tylko znajdę chwilę czasu :) Tymczasem życzę Wam radosnych Świąt Bożego Narodzenia, wielu prezentów pod choinką i pyszności na stole. U mnie tego nie zabraknie więc mam nadzieję że u Was również :)

| płaszcz / coat : ROMWE |
| sweter / sweater : NN |
| jeans : NN / SH |
| buty / shoes : BONPRIX |











8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię taką kolorystykę, świetnie wyglądasz.
    Życzę dużo zdrowia i spokojnych świąt Bożego Narodzenia!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam płaszczyk, świetny jest :)
    Życzę Radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie dobrane kolory, rewelacyjnie wyglądasz w tym zestawie <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny śliczny płaszczyk, pogoda cudowna !
    ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz przecudowny! Zazdroszczę :3
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ten płaszczyk, uroczo w nim wyglądasz!

    Wesołych Świąt, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ten płaszczyk, uroczo w nim wyglądasz!

    Wesołych Świąt, Kochana!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger