Dzień Matki z Chocolissimo

Już wkrótce jeden z ważniejszych dni w roku - Dzień Matki. W tym roku wyjątkowo już od dłuższego czasu wiem co dam mojej Mamie w tym wyjątkowym dniu.
Z racji ciągłego braku czasu, pracy, wiecznie ciągnącej się listy rzeczy do zrobienia brakuje nam po prostu czasu. Zwyczajnego czasu na wspólne wypicie kawy i rozmowę. Dlatego też w tym roku 26 maja bierzemy wspólnie wolne i stawiamy na relaks. Czymże jednak byłby relaks bez odpowiedniej oprawy ? Wspólna kawa na tarasie, wiosenny spacer, oglądanie ulubionego filmu czy domowy wieczór SPA. Wybór jest duży, nic nie kosztuje a jestem pewna że sprawi radość każdej Mamie. Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam słodycze i nie wyobrażam sobie dnia bez choćby kosteczki czekolady - podejrzewam że mam to po mamie ;) Dlatego też w dniu Matki nie może zabraknąć czegoś słodkiego. Z racji że dzień wyjątkowy to i przygotowałam wyjątkowe słodycze. Jestem wierną fanką marki Chocolissimo  i to właśnie oni zajmą się słodką oprawą tego specjalnego dnia. Specjalnie dla naszych Mam przygotowali szeroki wachlarz słodyczy. TUTAJ znajdziecie całą ofertę, a ze swojej strony mogę polecić mleczny napis MAMA lub I MUM oraz wszelkiego rodzaju pralinki, zwłaszcza te zamknięte w drewnianej szkatułce. Pyszne, ręcznie robione słodkości skutecznie umilą wspólny czas. Drewniane pudełeczko po czekoladkach możesz później wykorzystać np. trzymając w nich wspólne zdjęcia czy małe pamiątki.





7 komentarzy:

  1. Urocze są te czekoladki, i mają zawrotną cenę :) Za 12 pralinek na ślub zapłaciłam 120 zł ;)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny prezent :) też myślałam o takim dla Mojej Mamy, ale zabroniła mi kupować słodkości bo jest na diecie :D ale generalnie super pomysł :)

    pozdrawiam :)
    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super, słodycze są zawsze super opcją, tym bardziej takie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama dostanie czekoladki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam mojej mamie na urodziny, naprawdę się ucieszyła z takiego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger