Sielski klimat | koszula w kratę

 Latem zwykle mamy więcej czasu na aktywny wypoczynek. Ciepłe wieczory sprzyjają długim spacerom czy rowerowym przejażdżkom. Sama bardzo chętnie korzystam z pogody i przy każdej możliwej chwili uciekam na spacer czy jazdę rowerem.

 Ostatni spacer przy zachodzącym słońcu zaowocował w zdjęcia, które dzisiaj Wam pokazuję. Podczas wszystkich letnich wypadów - czy dużych czy tych mini trzeba pamiętać o wygodzie. Tylko wygodne, przepuszczające powietrze ubrania pozwolą nam na swobodę i komfort nawet podczas upałów. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na proste, białe szorty wiązane w pasie i koszuli w kratę. To własnie koszula gra pierwsze skrzypce w całym looku, nie dość że ma wyrazisty wzór to posiada kwiatową aplikacje i rozkloszowane rękawy. Szerokie falbany na rękawach to mój ulubiony trend, mogłabym nosić je codziennie. Jako dodatki wybrałam lnianą torbę w motyw kaktusów i słomkowy kapelusz - obowiązkowy element niejednej letniej stylizacji. Zdjęcia wykonałam przy pobliskiej łące, podczas codziennego spaceru.
Mam nadzieję że zdjęcia przekazują sielski klimat tego miejsca.
 | koszula / shirt : ROSEGAL  |
| szorty / shorts : NN/SH |
| buty / shoes : DEEZEE |
| kapelusz / hat : C&A |
| torba / bag : BIEDRONKA |


Na hasło "EchoM02" zyskujecie 10% na stronie ROSEGAL.COM



18 komentarzy:

  1. Jaka świetna koszula! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja i stylizacja :) Całość jest spójna :D
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja i prześliczne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzeczka, bardzo lubię kratę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz! 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia :) Rewelacyjna stylizacja i ogólnie, ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja! Ten kapelusz dodaje tej stylizacji takiego Włoskiego looku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to przypomniało mi się wyzwanie smaku między pepsi a coca-colą w którym wzięłam kiedyś udział. Co ciekawe wybrałam właśnie coca-colę. ;) ale to tylko taka dygresja

    Bardzo ładnie wyglądasz. Stylizacja idealna na lato. Uwielbiam kapelusze, więc dla mnie bardzo na plus.

    Pozdrawiam cieplutko
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba taki sielski klimat! Stylizacja rewelacja - wszystko fajnie się ze sobą komponuje :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Jednym słowem nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja, ta bluzka podbiła moje serce!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach. A co do lata to też lubię przejść się na mały spacer i odetchnąć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post pi,ękna stylizacja śliczne zdjęcia niczego wiecej nie potrzeba :D . Zapraszam do mnie fashionablekama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #490
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your post and looks so nice.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, mają taki letni wakacyjny klimat <3

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger