Galaxy dress

Korzystając z wczorajszego pięknego dnia wybrałam się z siostrą na rolki,ostatni raz  przed jej wyjazdem. Takiego słońca to dawno u mnie nie było niestety,wybierałam się na basen ale niestety musiałam ogarnąć rodzeństwo przed wyjazdem i jakoś czasu zabrakło.Wszyscy na wakacje sie rozjechali i tylko ja zostałam ale mam nadzieje że odbije sobie w sierpniu a małe co nieco już w sobotę;)







I moja wredna siostra,którą musiałam godzinami namawiać na te zdjęcia^^ Mam nadzieje że przywiezie mi coś wspaniałego z wakacji z AleBanii (jak to powiedział mój brat) ;D


 

A teraz lece na HP;) Oglądacie?;)

7 komentarzy:

  1. Jaka piękna sukienka !
    Miło mi cię poznać :) Zajrzyj czasem na mój blog.
    ______________________________
    www.myszka-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ;D
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rolki...oj.. kiedyś się jeździło :)
    3 sierpnia spotkamy się we Wro :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie to bardzo lubię motyw galaxy,także bluzka mi się podoba:D fajne,pozytywne zdjęcia,a z siostrami to zawsze są problemy xD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger