Checked shirt

Ten tydzień mija mi zaskakująco dobrze, 3 dni z rzędu na 10 a dziś wolne ze względu na konkurs- tak tak właśnie może wyglądać każdy tydzień.
Przeglądając różne blogi natchnęłam się na wszelkiego rodzaju stylizacje z kraciastymi koszulami. Od zawsze kojarzyły mi się nie wiadomo dlaczego z robotnikami i ogrodniczkami. Już dawno nie miałam na sobie żadnej koszuli a co dopiero kraciastej, która rzadko kiedy do czegoś mi pasuje. Jednak zestawione z odpowiednimi rzeczami mogą wyglądać bardzo ciekawie. Zainspirowana postanowiłam stworzyć prostą, codzienna stylizację na spacer, do szkoły czy na zakupy. Jednak żeby nie było użyłam niebieskiej a nie klasycznie czerwonej koszuli wraz ze zwykłymi gładkimi tregginsami. Całość uzupełniona czarno-srebrnym naszyjnikiem i srebrną branoletką-łańcuchem.
Na blogu rozpoczęłam małe zmiany, może ktoś zauważył :)









// koszula: nn // spodnie : nn // płaszcz : Sheinside // naszyjnik : GalRach // bransoletka : Vivid jewels //

 Macie w swojej szafie jakąkolwiek "roboczą" koszulę w kratę? :)

10 komentarzy:

  1. Taaak, kocham koszule w kratę! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię koszule w kratkę :) Twoja śliczna i super w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię koszule w kratkę ;)
    Śliczna ta kurteczka, zazdroszczę takiego luzu w szkole, eh

    Pozdrawiam,
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladasz :)
    jesli masz ochote mam oferte wspolpracy z dressale do zrobienia wishlista o wartosci do 400 dolarow ,ktora pozniej bedzie twoja jesli osiagniesz wymagana ilosc klikow szczegoly na blogu
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/03/oferta-wspolpracy-z-dressale-dla-moich.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look, taki na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna koszula, podobają mi się kolory:) Takie koszule to toleruje;) Są wygodne i można je założyć na co dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kraciaste koszule <3 śliczne zdjęcia ;)

    Jeżeli masz ochotę wpadnij, zaobserwuj, skomentuj, odwdzięcze się natychmiastowo ;) http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit. :) Lubię kraciaste koszule.
    http://aliqque.blogspot.com/ <--- Serdecznie zapraszam do komentowania i obserwowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zmiany na duży plus. fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger