Moje wakacyjne MUST HAVE

Dzisiaj przedstawiam Wam moje typy jeśli chodzi o letnie ubrania. Pokazuje 4 elementy, których nie może zabraknąć w mojej szafie. Sprawdzą się na każdych wakacjach, czy to w mieście czy na plaży.

Spódnica w kształcie litery A  
Trend ten już dawno zawitał do modowej blogosfery. Spódnice w kształcie litery A  to mój "must have " na lato ale i jesień jak np ta brązowa z zamszu. Obowiązkowo chciałabym taką, która jest zapinana z przodu na guziki. 


KLIK 1 KLIK 2 KLIK 3

 Szorty z pomponikami
Materiałowe szorty to coś co na pewno sprawdzi się podczas upałów czy wypadów nad wodę. Wzorzyste czy gładkie, na gumce lub wiązane w pasie. Ich obowiązkowym elementem są zdecydowanie pomponiki i frędzelki na nogawkach.




KLIK 1 KLIK 2 KLIK 3


szorty z wysokim stanem
W mojej wakacyjnej walizce nie może również zabraknąć szortów z wysokim stanem. Mam już kilka takich par w szafie jednak w dalszym ciągu brakuje mi takich z postrzępionymi nogawkami czy w pastelowym kolorze.



KLIK 1 KLIK 2 KLIK 3


bluzki z odkrytymi ramionami 
W moim mini zestawieniu nie mogło również zabraknąć bluzek  z odkrytymi ramionami. Już od dłuższego czasu szukam czegoś odpowiedniego z obowiązkową falbanką na dekolcie. Efektowne w swej prostocie - to lubię najbardziej.


KLIK 1 KLIK 2 KLIK 3

 Co myślicie o moich propozycjach ? Czego nie zabraknie w waszej liście "MUST HAVE" ? 
Wszystkie przedstawione ubrania możecie znaleźć na stronie shein.com. 

4 komentarze:

  1. Genialne ubrania wybrałaś :) W te co nam najbardziej się podobały kliknęłyśmy ;)) Przede wszystkim należą do nich te szarawe spodenki shorty i jeansowa spódniczka :3 Super post ! Miłych i udanych wakacji życzą Agssymi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wszystko z Twojej listy ;)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde świetne rzeczy, nie dziwie się, ze masz je na swojej liście
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki wszystkie świetne :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger