Bajkowa spódnica | tulle skirt









Dzsiejsza stylizacja jest zdecydowanie jedną z moich ulubionych! Dzięki wyjątkowej spódniczce GRACE mogłam poczuć się prawie jak księżniczka. By stylizacja nie była zbyt cukierkowa i przesadzona zdecydowałam się dobrać proste a wręcz minimalistyczne elementy.
Szara TIULOWA SPÓDNICA zdobiona jest ozdobnymi kryształkami, dzięki czemu jest bardzo elegancka. Dobrałam prostą białą koszulkę z uroczymi falbankami na ramionach, która nadała lekkiego, dziewczęcego charakteru. Do takiej kreacji obowiązkowym dodatkiem muszą być SZPILKI! Do szaro białego duetu wybrałam wysokie ( jak na mnie ) zamszowe szpilki w kolorze brudnego różu. Wraz z różowymi paznokciami i prostą bransoletką stanowią kroplę koloru całej stylizacji. Nigdy nie zakładam szpilek na gołe stopy więc nieocenione okazały się cieniutkie, PUDROWE RAJSTOPY . Pierwszy raz spotkałam się z takimi rajtopami, w których nogi wyglądają mega naturalnie a zarazem ukrywają niedoskonałości - latem moje nogi są zazwyczaj krzywo opalone lub pełne siniaków. A tu proszę! Wystarczą rajstopy by nogi wyglądały lepiej.
 Ponadto pozostałe dodatki dobrałam w kolorze złota, a są nimi cudny łańcuszek  w kształcie serduszka, prosta bransoletka z trójkącikami i miedziane okulary - lenonki.
Miejsce tej sesji też jest iście bajkowe i piękne. Mimo że Wrocław odwiedzam dość regularnie to dopiero w miniony weekend byłam pierwszy raz na wrocławskiej pergoli. Miejsce te urzekło mnie zdecydowanie od pierwszej chwili, mimo że było dość brzydko ogrodzone ze względu na organizowany tam festiwal fontann. Mam nadzieję że jeszcze nie raz będę miała okazję pospacerować po pergoli, ponieważ jest tam po prostu PIĘNIE !

 |  tiulowa spódnica / tulle skirt : GRACE
| koszulka / top : BONPRIX |
| szpilki / heels :  CASU
| rajstopy / tights : SARA |
| biżuteria / jewerly : POPFACTORY |


Jak Wam się podoba moja stylizacja ? Lubicie takie spódnice czy wręcz przeciwnie ?








17 komentarzy:

  1. Ładnie: *
    Śliczna ta spódnica!
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/summer-free-day-milk-shake.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) Świetne zdjęcia!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajecznie wyglądasz! Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie! <3 Zakochałyśmy się w tej stylizacji ^^ ;3 My bardzo lubimy takie ,,Księżniczkowe,, spódniczki ^^ <3 REWELACYJNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bajecznie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica jest naprawdę niebanalna ;)
    PorcelainDesire 

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta spódnica i szpilki:) cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna ta spódnica i koszulka ogólnie piękna stylówka. Zapraszam do mnie http://smallifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna spódnica marzenie każdej dużej księżniczki!
    Stylizacja bardzo urocza:)
    Pozdrawiam :*

    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna spódnica! Całość współgra idealnie. Stylizacja bardzo dziewczęca i magiczna *,*

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękna stylizacja! Spódnica kradnie całe show :D


    Zapraszam na mój blog - famuart

    OdpowiedzUsuń
  11. Wrocław to zdecydowanie moje miasto, chodziłam tu 4 lata do technikum i teraz zaczynam studia, wybrałaś świetne miejsce na taką sesję zdjęciową, wszystko tu idealnie pasuje ;) przepiękna spudnica ♥

    http://benoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest taka urocza! Sama mam taka różową i jestem z niej zadowolona jednak Twoja dzięki błyskotką wygląda bardziej efektownie :)

    Mogę Cię poprosić o pere klików u mnie? :)

    allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger