sesja na plaży

Ostatnie półtora tygodnia spędziłam na wakacjach w Kołobrzegu. Muszę przyznać że był to cudownie spędzony czas. Pogoda nam dopisała, spędziliśmy leniwie czas na plaży ale dzięki Markowi nie zabrakło ciekawych aktywności.
Udało mu się wyciągnąć mnie do parku linowego, gdzie było okropnie ale i świetnie! Okropnie bo straszne się bałam a on miał z tego wielką radochę. Jednak gdy tylko zeszłam na ziemię stwierdziłam że mimo strachu bardzo mi się podobało ;)
Nad morzem nie mogło zabraknąć zdjęć moich letnich stylizacji. Dzisiaj mam dla Was prostą, wakacyjną stylizację, która sprawdzi się zarówno na plaży jak i na miasto. Zazwyczaj wybieram jasne, pastelowe kolory. W tej stylizacji nie zabrakło pasteli w postaci blado-różowego topu, jednak to żółte szorty grają tu pierwszą rolę. Złote dodatki będą świetnie współgrać z opalenizną, choć ta jest u mnie słaba. Moim wakacyjnym hitem są lustrzane lenonki, z którymi od jakiegoś czasu się nie rozstaje ;)
 | bluzka / top : Cameo Rose/ SH |
| spodenki / shorts : NN/SH |
| okulary / sunnies : TAKKO |
| biżuteria / rings : H&M |
| zegarek / watch : ALLEGRO |
| wianek / hairband : DIY |

Jak mijają Wasze wakacje ? Macie jakieś plany ?






5 komentarzy:

  1. Jaka wspaniała stylizacja i zdjęcia - jestem pod wrażeniem! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, fajny kontrast między bluzeczką a szortami. Ja na wakacje wybieram się dopiero we wrześniu i mam nadzieję, że chociaż trochę słońca dla mnie zostanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz prześlicznie!
    Bardzo dziewczęco i letnio!
    Cudowny plener i niesamowicie dobrany kolorystycznie zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. w sobotę wyjeżdzam do świnoujścia, ale wiem że pogoda nie dopisze na typowe plażowanie dlatego zabieram rrowery i planuje spędzić ten weekend bardzo aktywnie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowna stylizacja ♥ Świetnie wyglądasz :* Ja swoje wakacje do tej pory nie spędziłam tak, jak to było zaplanowane, ale muszę stwierdzić, że sierpień okazał się dużo lepszym miesiącem od poprzednika :D
    Pozdrawiam :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger