Koszula z lnu w biznesowej stylizacji | LIDL ESMARA

W niedzielę pokazałam Wam jak prosto i szybko stworzyć stylizację na randkę. Wykorzystałam w niej pasiastą tunikę z dodatkiem lnu, które możemy kupić od poniedziałku w Lidlu. Dziś chciałabym skupić się na tym jak za nieduże pieniądze skompletować biurowy look na lato.
Jak możecie się domyślać tu również wykorzystałam nowa kolekcję Esmara. Biurowa etykieta zakłada wykorzystanie 3 kolorów : czerni, bieli i granatu. Jeśli w pracy nie ogranicza Was sztywny dress code możecie poeksperymentować z ubiorem, nie tracąc nic z klasy i elegancji. Koszula to biurowy klasyk, jednak dziś przedstawiam ją w innym kolorze i charakterze. Postawiłam na białe rurki, co jeszcze jest nieoczywistym wyborem w biznesowych sytuacjach, ale nie umniejsza w żaden sposób eleganckiej stylizacji. Błękitna koszula w połączeniu z białymi spodniami tworzy świeży, lekki zestaw na lato. Jest to połączenie minimalistyczne a jednocześnie nadal eleganckie. Len jest naturalną tkaniną, która idealnie sprawdzi się latem zwłaszcza w gorącym biurze. Na nogach proste szpilki i elegancki kuferek w roli torebki. Dodatkowym plusem tej stylizacji jest to że tuż po pracy możemy zawadiacko podwinąć rękawy a obcasy wymienić na trampki i śmiało iść z koleżankami na spotkanie.

 | koszula / shirt : LIDL ESMARA |
| spodnie / jeans : Bershka |
| torebka / bag : |
| szpilki / heels : Deezee |
| naszyjnik / necklace : eprezenty.pl |













8 komentarzy:

  1. Też mam białą koszulę z Lidla i bardzo ją lubię. Ich produkty są naprawdę świetnej jakości :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta koszula!
    Bardzo ładnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawienie! wygodne, ale eleganckie. :) plus kolorystyka jest prze-cu-dow-na! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula bardzo ładna, podoba mi się również Twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wgl koszule z Lidla są świetne, mam kilka, ale takiej jeszcze nie mam, z pewnością pomyślę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pidżamę z Esmary i jest moją ulubioną. Jeśli chodzi o Twoją stylizację, jestem zachwycona. Koszula jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw. Ja często latem mam problem co ubrać do biura by było letnio, ale nadal elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger