DZWONY W PASKI | PINK LOOK

Dzwony, spodnie z szerokimi nogawkami były niekwestionowanym hitem lat 70. Pamiętam jednak że jeszcze w szkole podstawowej każdy śmigał w szerokich dzwonach - wtedy bardzo niechętnie je nosiłam. Dziś, dawno zapomniane powoli wracają do łask. Coraz częściej możemy spotkać je na ulicy czy sklepowej półce.
Nie jest jednak łatwo stworzyć stylizacje z tym modelem spodni. Potrafią porządnie skrócić i pogrubić nogi, dlatego najlepiej zestawiać je z butami na wysokim obcasie. Ostatnio udało mi się upolować dzwony z idealnym wzorem. Chodzi tu mianowicie o pionowe paski, które optycznie wydłużają nogi. Mogę więc śmiało je nosić bez obawy że przy mojej sylwetce i wzroście będę niekorzystnie wyglądać. Moje ostatnie stylizacje staram się utrzymać w prostym stylu basic, dlatego też pasiaste spodnie zestawiłam z gładkim, białym T-shirtem. W ten sposób powstała prosta, a jednak efektowna stylizacja. Dodatki stanowią złote kolczyki koła, drobny naszyjnik i różowy zegarek. W połączeniu z różowymi szpilkami cały look nabiera elegancji, śmiało możemy wykorzystać go jako zestaw do pracy o ile nie obowiązuje nas klasyczny dress code.
______________________________________________________________________________________________________________________
| T-shirt : LIDL / ESMARA |
| spodnie / pants : S.OLIVER / SH |
| szpilki / shoes : CASU |
| torebka / bag : |







13 komentarzy:

  1. takie spodnie idealnie pasują do Twojej sylwetki :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo ładną dziewczyną i ten look idealnie dopasowany ; )
    Obserwuję i zapraszam do siebie :
    https://kobiecomania.blogspot.com/2017/07/biao-kwicista-stylizacja-z-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie komponują się z tymi butkami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale naprawdę ciekawa świeża stylizacja ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś uwelbiam tego typu spodnie ale teraz już bym ich nie założyła :) ale Twoje są boskie i świetnie w nich wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dzwony są super ! Wyglądasz w nich obłędnie 💜

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja, bardzo na plus! :) Dzwony.. prezentują się genialnie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też pamiętam ten szał w szkole na szerokie spodnie:) Wtedy chętnie je nosiłam teraz na tyle przyzwyczaiłam się do rurek że na pewno dziwnie by mi było w szerokich spodniach ale bardzo ładnie komponują się z tymi bytami i torebką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja , próbuje sie przełamać do dzwonów , ale spodnie typu skinny biorą jednak jak narazie góre :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie bomba! Kocham takie nietypowe rzeczy.
    Całość wygląda naprawdę dobrze i śliczne zdjęcia. :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak patrzę na poniższe zdjęcia i sobie myślę, że masz cudowny pastelowy rower!
    Gdzie kupiłaś?:)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja, jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja!:) Przepiękne masz włosy;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger