Włoska stylizacja | groszki i szerokie nogawki w wakacyjnej stylizacji

Przełom sierpnia i września spędziliśmy na urlopie w Kołobrzegu -  chwila odpoczynku od pracy i codziennych obowiązków. Dziś już powoli wracamy do rzeczywistości i korzystamy z ostatnich wolnych dni. Na przekór zbliżającym się jesiennym stylizacjom publikuję dziś mój ostatni plażowy look, który niestety nie składa się ze stroju kąpielowego.
Muszę przyznać że  mamy sporego pecha jeśli chodzi o pogodę nad naszym morzem - zazwyczaj jak wyjeżdżamy to mamy wietrzną i deszczową pogodę. Nie inaczej było tym razem, choć muszę przyznać iż 3 ostatnie dni naszego pobytu były bardzo przyjemne. To właśnie w zeszłą sobotę udało się nam zorganizować piknik na plaży. Wrzesień to zdecydowanie dobry czas na wizytę nad morzem jeśli zależy nam na spokojnym relaksie. Spędziliśmy we dwoje pół dnia na prawie pustej plaży przy lekkim szumie fal. Wykorzystaliśmy również moment by zrobić kilka zdjęć. Przeglądając je teraz od razu dostrzegam włoski charakter mojej ostatniej wakacyjnej stylizacji. Koszula prócz pięknego motywu groszków przyciąga uwagę swoimi niecodziennymi bufiastymi rękawami. W jej towarzystwie sprawdzą się najlepiej proste i klasyczne formy. Beżowe spodnie z szerokimi nogawkami w kant stanowiły do niej idealną bazę. Dodatki były iście wakacyjne - słomiany kapelusz i koszykowa torba.

Dajcie znać jak spędziliście tegoroczne wakacje i co myślicie o mojej "włoskiej" stylizacji :)




























16 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, aczkolwiek czegoś mi w niej brakuje choć nie wiem czego :D Ja wakacje spędziłam w pracy (i nadal spędzam) :(
    Zapraszam do nas -> http://wymalovane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje spędziłam nad morzem było super:) niestety już okres szkolny się zaczął i koniec pięknych chwil... Cudna stylizacja, bardzo podoba mi się ta koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kosz piknikowy
    wspaniale wyglądasz, kocham plażę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoje wakacje mam dopiero we wrześniu w połowie :) Jadę na kilka dni do Wrocławia <3 Stylizacja wydaje mi się bardzo fajna i wygodna. Faktycznie przypomina włoskie klimaty. Nie jest zbyt workowata ani zbyt obcisła. Ubrania mi się podobają, tak jak dodatki i Ty. Pozdrawiam serdecznie.

    https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sceneria! Od zdjęć bije jeszcze letnie słońce. Do tego ten uroczy koszyczek piknikowy... Super.

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna sceneria, look jak najbardziej na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje zdjęcia to coś pięknego :) Genialny klimat, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam groszki! Wyglądasz cudownie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, spójna, wakacyjna stylizacja. Jak dla mnie absolutnie ponadczasowa! Bezwzględnie potrzebuję takiego kapelusza! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie super grają z koszulą! Ogólnie wszystko jest idealnie dopasowane do siebie, klasa <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna letni zestaw, spodnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niezłe zdjecia jak z filmu jakiegos :)

    OdpowiedzUsuń
  13. doslownie jak z włoch:) kapelusz, ubranie jak z filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne połączenie! Bardzo mi się podoba całość, wszystko do siebie pasuje, uwielbiam pikniki <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger