Prezent Marzeń


Kto z nas nie miał nigdy problemu z wręczeniem prezentu bliskiej nam osobie ? U mnie bywa z tym naprawdę różnie. Raz pomysły sypią się jak z rękawa a drugi raz mam w głowie totalną pustkę. Znalazłam jednak sposób na to aby każdy wręczany przeze mnie prezent był idealnie dopasowany i nietuzinkowy. Brzmi nierealnie ? Może się tak wydawać, jednak gdy zapoznacie się z możliwościami jakie oferuje nam Prezent Marzeń na pewno zmienicie zdanie!


Prezent Marzeń to strona, na której znajdziecie inspiracje prezentowe na każdą okazję. Nie są to jednak zwykłe, pospolite i wszystkim znane materialne upominki. Wręcz przeciwnie! Mamy możliwość podarowania drugiej osobie tytułowe spełnienie marzeń! Kto z nas skrycie nie marzy o locie balonem, skoku na bungee czy romantycznym weekendzie za miastem? Podczas gdy na co dzień wiecznie gdzieś pędzimy, wiecznie nie mamy czasu albo wiecznie szkoda nam pieniędzy na małe przyjemności prezentem na miarę złota jest przeżywanie niezapomnianych emocji. 

Strona podpowie nam czego szukać w zależności dla kogo ma być przeznaczony prezent lub z jakiej okazji wręczony. Baza pomysłów jest przeogromna! Możemy wybrać takie kategorie jak:

* kulinaria i degustacje
* za kierownicą
* ekstremalne
* w powietrzu
* w wodzie
* relaks i uroda

 i wiele, wiele innych!

Mając do dyspozycji voucher szukałam ciekawej przygody w dziale: "Dla dwojga" . Chciałam sprawić niespodziankę Markowi z okazji naszej rocznicy ślubu. Wybór padł na romantyczny obiad w restauracji Atmosfera we Wrocławiu oraz jazda gokartami na torze kartingowym Le Mans.  Był to strzał w 10! W restauracji czekały na nas pyszne dania i kameralna atmosfera, byliśmy sami więc było bardzo romantycznie. Korzystając z okazji nie mogło zabraknąć spaceru po starówce i wizyty w ulubionej lodziarni. Tutaj zakończyła się nasza romantyczna część świętowania a rozpoczęła sportowa i kompletnie nowa dla mnie atrakcja. Nigdy nie jeździłam gokartami, więc dla mnie było to podwójnie interesujące wydarzenie. Jeśli oglądaliście moje niedzielnie story na instagramie to zapewne kojarzycie że nie do końca podołałam zadaniu ;) Nie mniej jednak było to na pewno niesamowite przeżycie i swego rodzaju spełnienie marzeń ponieważ Marek od dawna wspominał że chętnie by się ze mną pościgał :P Marek miał tym większą radość ponieważ zajął 1 miejsce w wyścigu. 

Zachęcam Was do zajrzenia na stronę Prezent Marzeń w poszukiwaniu prezentu, dzięki któremu realnie spełnisz marzenie najbliższej osoby. Zamawiając voucher możesz wybrać wersje z ozdobnym opakowaniem, dzięki czemu jest on gotowy do wręczenia. Jest to bardzo wygodna forma ponieważ obdarowana osoba może sama dobrać termin jego realizacji. W bazie znajdują się prezenty do realizacji w całej Polsce, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. 



Dajcie znać w komentarzach na co Wy byście się zdecydowały ? Kurs makramy online ? Degustacja win ? A może voucher do SPA? O czym marzycie ? 

3 komentarze:

  1. voucher do spa! zdecydowanie nie marzę teraz o niczym tak jak o relaksie i jakiś zabiegach kosmetycznych które poprawiłyby mój wygląd, bez względu na to czy to kąpiele, masaże, manicure hybrydowy, czy zabiegi na ciało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością byłoby to coś ekstremalnego ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger