Dyniowe pole | zielona sukienka midi

     Mamy jesień! A jak jesień to i dynie w każdej możliwej postaci! Już od dobrych 3 lat marzyłam o tym by wybrać się na pole dyniowe. Jak to zwykle bywa musiałam natrafiać na różne przeciwności losu. Raz za daleko, raz nie ma czasu, raz było już za późno i można by było wymieniać tak dalej. W tym roku uparłam się że już koniecznie muszę jechać i zorganizowałam małą wycieczkę w okolice Poznania. Całe widoczne na zdjęciach miejsce to Dyniowa Zagroda zaaranżowana przez Gospodarstwo Rolne Pankiewicz, znajdujące się w Plewiskach. Muszę Wam powiedzieć że na miejscu poczułam się w pewnym momencie jakbym była w ogródku Hagrida. Prócz mnóstwa mniejszych i większych dyni  spotkałam małego chłopca o imieniu Syriusz. Przypadek ? Nie sądzę :D Pogoda w pierwszy weekend października bardzo nam sprzyjała dzięki czemu mogłam ubrać zieloną sukienkę midi, która urzekła mnie zarówno kolorem jak i wzorem. Jej długość idealnie zgrała się z dość masywnymi sznurwanymi butami a kolor z żółtą ramoneską. Nie mogło zabraknąć beżowego kapelusza i paska z dużą klamrą w kontrastowym kolorze śliwki. 






Jak się Wam podoba moja stylizacja ? Byliście kiedyś w podobnym miejscu ?

4 komentarze:

  1. śliczna sukienka w pięknym wzorze, tło także pomysłowe i na czasie :) ja teraz eksperymentuję na jesień, kupiłam parę rzeczy których do tej pory nie nosiłam i staram się je zestawić ze swoją szafą ;) jak na razie zwycięża torba skórzana vintage i czarne botki z grubymi sznurówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne okoliczności natury :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger