Wiosenna stylizacja | sukienka midi | Puma RS-150 | Fitanu.pl

Kto by się spodziewał że w lutym będziemy mieć piękną wiosnę z iście kwietniową temperaturą? W ostatnią niedzielę w pełni poczułam wiosenną aurę i zaszalałam ze stylizacją, która w lutym wciąż powinna być zimowa. Nic jednak nie poradzę na to że termometr wskazał ponad 18 stopni a w głowie wróciły wspomnienia z włoskich wakacji. Wybrałam więc długą, kwiecistą sukienkę midi i ażurowy sweter oversize w słonecznym odcieniu. Jak możecie zauważyć na zdjęciach powstała stylizacja z delikatną nutą retro klimatu. Chciałam ją jednak troszkę "unowocześnić" i zestawiłam z białymi, klasycznymi sneakersami PUMA. Jaka to jest radość że po tylu miesiącach w kozakach czy botkach wreszcie możemy wskoczyć w takie lekkie i sportowe obuwie. Na stronie FITANU wybrałam buty Puma Prime RS-150, które są inspirowane kultowym męskim modelem tej marki z lat 80! Nawiązując więc lekko do retro looku, który chciałam uchwycić na zdjęciach. Jeśli chodzi o sportowe obuwie to w 95% wybieram biały kolor. Wydaje mi się że jest najbardziej uniwersalny i dogra mi w każdej stylizacji. Na koniec muszę Wam jeszcze powiedzieć że jeszcze niedawno nie ubrałabym sneakersów do sukienki. To mi się tak bardzo kłóciło że unikałam takich połączeń. Teraz mi to już przeszło i bardzo dobrze się czuje w nieoczywistych stylizacjach. 
 






Co wy myślicie o połączeniu kobiecych sukienek ze sportowym obuwiem? 

Na hasło " PUMA10 " do końca lutego macie 10% zniżki na stronie FITANU.PL . Co ważne, działa również z innymi promocjami! 

16 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, niech ta wiosna przychodzi jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobała mi się ta stylizacja, a szczególnie połączenie sukienki ze sportowym obuwiem. Ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for sharing, the outfit on the author is very professional and casual, which is very fascinating. (Wholesale7)

    Wow, very beautiful. This costume is very springy.
    The floral dress inside is very eye-catching.

    https://www.wholesale7.net

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł połączenia zwiewnej sukienki i sportowych butów :) w takie upały chętnie noszę sukienki letnie jedwabne bo są niesamowicie przewiewne, nie przyklejają się do ciała, a wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem że coraz więcej blogerek łączy sukienki albo kuloty z obuwiem sportowym, ale ja nie mogę się przemóc, choć samej stylizacji nie mogę nic zarzucić ;) nadal wolę kupować sprawdzone i bezpieczne fasony butów tak by pasowały do wielu stylizacji, szczególnie jeśli to buty damskie od polskich producentów bo wtedy mam poczucie że wspieram polski biznes :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto by się spodziewał że w lutym będziemy mieć piękną wiosnę z iście kwietniową temperaturą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stylizacja z końca lata lub wczesnej jesieni. W PL w lutym było -20 i śnieg.

      Usuń
  7. teraz by się przydało wrzucić coś na jesień :) może jakaś sukienka swetrowa albo jeansy i grubsza bluza? dawno tu nic ciekawego nie wrzucałaś, a na pewno masz jakieś nowe modne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się takie wzorzyste sukienki rozkloszowane, jak również ten sweterek w intensywnym kolorze, taki nietypowy :) szkoda że ostatatnio wrzucałaś tylko kosmetyczne rzeczy, a nic dotyczącego mody :(

    OdpowiedzUsuń
  9. sama sukienka wygląda pięknie, ale całość prezentuje się wręcz rewelacyjnie! sama kocham lniane ubrania damskie które zawsze wybieram na okres letni, ale nie pogardziłabym taką lekką wzorzystą sukienką :D a delikatny sweterek to świetna opcja przy zmiennej pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja, dziewczęca i urocza :) ja wolę raczej sportowy styl na co dzień, moim ulubionym zestawieniem jest miętowa bluza damska i jeansy+trampki :) w sukienkę ubieram się na wielkie wyjścia, czy na imprezę ze znajomymi

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sweter świetnie wszystko dopełnia. Super

    OdpowiedzUsuń
  12. na co dzień idealny jest dla mnie komplet legginsy i bluza - komfortowy i modny :D pod bluzą zwykle mam top, więc jak jest gorąco to bluzę zdejmuję i przewiązuję w pasie. a legginsy są dobre nie tylko na treningi, trzeba tylko widzieć z czym je ładnie zestawić ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger