27 stycznia 2014

very very very cheap parka

Ostatnimi czasu bardzo rzadko tu bywam, nie mniej jednak wciąż pracuję nad pewnymi zmianami na blogu, które mam nadzieje przypadną Wam do gustu. Zima sobie o Nas przypomniała i zarzuciła troszkę  ( w moich stronach ) śniegu. Korzystając z dość przychylnej w dalszym ciągu pogody nie musimy opatulać się ogromną ilością swetrów czy szalików.
W swojej szafie znalazłam jeszcze cieplejszą kurtkę od poprzedniej. Może tego nie widać ale jest to całkiem fajna parka,mogłaby mieć inny kolor ale czego można wymagać od kurtki za 1 ZŁ :D  Szukałam niedawno również ciekawej biżuterii, która pasowałaby mi do sukienki jednak nic nie znalazłam,prawie nic bo "zaszalałam" na wciąż trwających wyprzedażach i kupiłam kolczyki za 3 zł w Pepco.










Romwe back to school deals
20% off for whole store by this coupon: 20%offback
Only three days: 28th Jan to 30th Jan
Don’t miss, girls!
Check all items here: http://www.romwe.com/?nppasz


 

12 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki!

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka za 1zł ? ! Gratuluję takiej okazji ! :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo łądnie! ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak za 1zł to też całkiem nieźle :D


    http://i-am-elfu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać twojego bloga! Świetnie piszesz, jak prawdziwa, popularna bloggerka! A wygląd? Po prostu booski!

    + Jesteś jedną z moich ulubionych bloggerek i byłoby mi przeemiło gdybyś kliknęła w banner od sheinside i poklikała w linki od najnowsego posta! Liczę na ciebie :*
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow
    gratuluję takiej zdobyczy
    bardzo fajnie wyglądasz

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń