2013/2014

2013 roku jak i Sylwester już za nami. Jak dla mnie był to czas wzlotów i upadków. Spełniło się moje marzenie o podróży do Anglii, zaplanowałam i skrupulatnie dążę do spełnienia kolejnych celów. Były też kłótnie,sprzeczki i przykre chwile. Jednak to wszystko już za nami a jednocześnie przed nami spore pole do popisu. Najbliższe cele to udana studniówka i aktywnie spędzone ferie. Tym razem brałam udział w bardzo ciekawej imprezie sylwestrowej a mianowicie balu przebierańców. Pomysł jak dla mnie bardzo udany a wykonane przebrania jeszcze lepsze. Dzięki temu mogłam się bawić z batmanem, zakonnicą, jaskiniowcami i wieloma innymi :) Jeśli kiedykolwiek będziecie mieli okazję uczestniczyć lub zorganizować taką imprezę to nie  wahajcie się ani chwili. Podczas tego wyjątkowego wieczoru 2 osoby zostały uhonorowane tytułem najlepiej przebranych osób. Było również karaoke i gra taneczna, którą chyba wszyscy byli zadowoleni.

















 Nie pozostaje mi nic innego niż życzenie Wam radości i wytrwałości w nadchodzącym roku :)










9 komentarzy:

  1. Też bym chciała do Anglii :(

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że impreza udaną :) Super zdjęcia ! :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo jaa <3 ale czadowe są takie przebierane zabawy! Zapraszam na nowy, sylwestrowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, super sprawa! Dużo szczęścia w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. łoo uwielbiam bale przebierańców :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow
    wyglądałaś super !
    taka impreza to super sprawa :)

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna impreza :) widac że dobrze się bawicie ! wszyscy super wygladają:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger