marynarskie paski | stripped t-shirt

Lato i wakacje nieprzerwanie kojarzą się z morzem i odpoczynkiem. Jak może to i marynarze ! Pasiasty t-shirt jest jednym z najbardziej charakterystycznych cech marynarskiego stylu.





 Zdecydowałam się na czarno-białą wersję zamiast "tradycyjnej" granatowo-białej tonacji.  Granatowe pozostały jedynie jeansowe rurki i dodatki. Zwykły, prosty i minimalistyczny zestaw na co dzień gotowy ! Dobrałam jedynie biało-granatowe ceramiczne kulki przywiezione prosto z fabryki ceramiki w Wałbrzychu zawieszone na rzemyku i czarne sandałki na "słomianej" podeszwie.
Na nadgarstku natomiast zawiązałam jedynie zwykłą wstążkę w kropki. Niby nic takiego a może ciekawie wyglądać a przynajmniej tak mi się wydaje ;)
  

  marynarkie paski - MODNAPOLKA.pl
 
Instagram










 


 | t-shirt : sinsay |
| jeansy / jeasns : george/sh |
| buty / shoes : atmosphere |
| biżuteria / jewerly : DIY |


Zdjęcia wykonane przez Monikę z bloga ZAKĄTEK MONIKI, Resztę jej prac możecie sprawdzić na jej fotograficznym fanpage TUTAJ :)

9 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z buteleczką, pierwsze zdjęcie jest przeurocze! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny T-shirt uwielbiam paseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta wstążka jest ciekawym pomysłem <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zestaw :) Mega mi się podobają te korale i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kropkowa wstążeczka jest fajnym dopełnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. t-shirt naprawdę fajny !;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty ładnie w kitce wyglądasz! Ciekawe jakby było Ci w niesfornym koczku na czubku głowy :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger