Say yellow ! | żółta koszulka z ażurowym motywem

Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam upały ! Słońce, skwar i 35 stopni towarzyszyło mi przez cały weekend. Lubię się opalać, czego nie można powiedzieć po zobaczeniu zdjęć ale opalenizna słabo mi się utrzymuje.
Wczoraj korzystając z oferty Moniki z bloga Zakątek-Moniki  wybrałam się z nią na szybką sesję zdjęciową, której efekty widzimy poniżej.
Jeśli lato to dużo jasnych kolorów. Dziś wybrałam błękitne szorty z wysokim stanem ( choć może tego tak nie widać ) i żółciastą koszulkę bez rękawów. Nic specjalnego ?  Może i tak ale osobiście lubię minimalizm. Ażurowy motyw na dole koszulki fajnie uzupełni całość o ciekawy element. Latem przy wysokich temperaturach warto postawić na zasadę " im mniej tym lepiej" Trzymając się jej wybrałam 2 proste bransoletki z koralików, które każdy może zrobić sobie sam.


 | koszulka / top : jexshop.com |
| szorty / shorts : nn/sh |
| bransoletki / bands : DIY |
| okulary / glasses : szachownica |


12 komentarzy:

  1. te zdjęcia mają już taki prawdziwie letni klimat!
    a koszulka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia tak jak i look
    pozdrawiam,Madda
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ta bluzka jest cudowna:) wyglądasz pięknie:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, promiennie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post ;-) Pozdrawiam
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie Wam to dziewczynki wyszło :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. błękit i żółty świetnie do siebie pasują :) ładne zdjęcia!
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger