Gdybym była bogata | If I were rich

Gdybym była bogata to....No właśnie co ? Podróże, imprezy, zakupy, dom, mieszkanie,rozkręcenie  własnego biznesu... Można by wymieniać bez końca bo każdy zrobiłby co innego gdyby miał do wykorzystania kilka milionów złotych. Według mnie "nawet" jeden pozwoliłby na wielkie zmiany w naszym życiu. Na potrzeby konkursu Lottoland dzisiaj skupimy się na zakupach odzieżowych. Co bym sobie kupiła gdybym nagle została milionerką? Wszystko.
A tak naprawdę to mam kilka rzeczy które znalazłyby się na mojej "wish-liście"


A Wy ? Co zrobiłybyście z milionową wygraną? :)

*Wpis konkursowy dla Lotttoland

3 komentarze:

  1. Moja siostra ma 3 pary szpilek od Christiana, ja również chciałam ale na początek kupiłam sobie podróbki, a oryginalne mam w planach kupić na swoje 18 urodziny, które mam za 2 miesiące. Co do torebki chanel, moja siostra ma taką tylko czarną :)

    Ja bym otworzyła jakąś firmę i cały milion włożyła w tą rzecz, pieniądze rosłyby szybciej niż ten zdobyty mln :)
    Bo kupienie wszystkiego jest bezsensu, bo z czasem byś żałowała że wszystko straciłaś :)

    Mam w obs.

    OdpowiedzUsuń
  2. kupilabym te wszystkie cudenka <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger