koronka i frędzle | flash tatoo

Latem najbardziej liczy się swoboda i wygoda ( przynajmniej dla mnie ). Z tego też powodu zazwyczaj wybieram proste i luźne zestawy. Frędzle od kilku sezonów są świetnym dodatkiem urozmaicającym  każda stylizacje.


W białym crop topie zostały dopełnione koronkową górą. Jeansowe szorty z wysokim stanem są kolejnym elementem bez którego nie mogę się obejść w ciepłe dni. Najnowszym nabytkiem są srebrne espadryle na "słomianej" podeszwie i materiałowa torba zakupowa w której zmieści się dosłownie wszystko podczas letnich wypadów, zarówno tych mniejszych jak i większych.
Taką symboliczną wisienką na torcie jak dla mnie są metaliczne tatuaże imitujące biżuterię. Tego lata królują wśród blogerek i nie tylko ;)  Dla mnie jest to genialne rozwiązanie ponieważ utrzymują się nawet do 10 dni a ponadto nie trzeba się zastanawiać gdzie podziały się nasze bransoletki czy inne błyskotki.







| koszulka / t-shirt : H&M |
| szorty / shorts : nn/sh |
| buty / shoes : nn |
| torba / bag : monashe.pl |
| pierścionki / rings : H&M |

Co myślicie o flash tatoo ?  Używacie czy dla Was to  coś niepotrzebnego ? :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, luźny set- super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny top i buty :) Masz świetną i bardzo zgrabną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koronka z frędzlami? jak dla mnie połączenie idealne

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta bluzeczka! i super torba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie wygodne zestawy są idealne na lato ;-) połączenie koronki z frędzlami - strzał w 10! te tatuaże są świetne, też je mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne sa te tatuaze!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/jak-sie-opalac.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszulka, chyba w taką zainwestuje. :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi spodobały się pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Luźny set, ale wyglądasz świetnie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger