Żółta koszula w krate | checked shirt

Kto nie ma jej w swojej szafie? Flanelowa koszula w kratę rodem z placu budowy może wcielić się w całkiem inną rolę. W blogerskich  koszulowych inspiracjach większość z nich stanowi jej czerwona, niemal "klasyczna" wersja. Ja trafiłam na żółto-czarną koszulę, którą postanowiłam połączyć w bardziej rockową stylizację dobierając skórzaną ramoneskę, czarne rurki i biały T-shirt z nadrukiem. 
Dzięki dominującej czerni i bieli koszula stanowi główny punkt stylizacji. Ciekawym sposobem na wyeksponowanie takiej koszuli jest jej przewieszenie na biodrach. Do dziś pamiętam jak wracając z  podstawówki w cieplejsze dni przewieszałam sobie tak zbędną kurtę czy bluzę. 







 | koszula : nn/sh | ramoneska : Romwe.com | jeansy : River Island/sh | T-shirt : nn | buty : nike |



Romwe promotion:
http://www.romwe.com/flashsale/activeleft?active_id=796


12 komentarzy:

  1. fajna stylizacja :)
    koszula bardzo fajne ma kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się to razem zgrało! :)

    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. krata ma moc :)
    i dużo uroku!
    do flanelowych koszul mam sporo sentymentu, bo byłam w nich zakochana w czasach liceum (tak jak w glanach i spodniach z powpinanymi w nogawki agrafkami ;P) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tych koszulach żyją wspomnienia. Fajna odmiana kolorystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam koszule i żółta jeszcze lepiej wygląda niż czerwona :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham koszule a ta mnie urzekła! Świetna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja podoba mi się połączenie kurtki z koszula mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super set! Świetna kurtka :>
    http://alexissachet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł :)
    Właśnie szukałam sensownego pomysłu na taką koszulę.

    co powiesz na wspólną obserwację?

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie to wykombinowałaś :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger