Jesień na szaro

Październik okazał się najbardziej pracowitym miesiącem tego roku. Sama się dziwię że aż tak długo mnie tu nie było. Wracam już jednak z zapasem nowych stylizacji, większa motywacją i zorganizowaniem.  Mam nadzieję że posty zaczną pojawiać się regularnie.

Dzisiejsza stylizacja to idealny zestaw na chłodne, jesienne dni. Szarości idealnie sprawdzają się jesienią dlatego też w mojej stylizacji dominują odcienie szarości, bieli, czerni i stalowego błękitu. Główne elementy to bardzo ciepły sweter z BONPIX, biała koszula, jeansy i długie kozaki za kolano z ZAFUL. Nad tymi butami zastanawiałam się już dłuższy czas, jednak uważam je za dobry zakup, ponieważ sprawdzą się w wielu stylizacjach, które mam zamiar tu umieścić. Na wierzch narzuciłam długi czerwony płaszcz, który stanowi mocny akcent kolorystyczny. Dodatkami są mój ulubiony już kapelusz, stalowa torebka i duży naszyjnik. Całość prosta, wygodna, ciepła i idealnie wpisująca się w jesienną aurę.
 | płaszcz / coat : ROMWE |
| sweter / sweater : BONPRIX |
| spodnie / pants : SINSAY |
| koszula / shirt : NN |
| naszyjnik / necklace : HAPPINESSBOUTIQUE |
| kapelusz / hat : WGROSZKI.PL |
| buty / shoes : ZAFUL |
| torebka / bag : ZAFUL |












7 komentarzy:

  1. Piękne, jesienne zestawienie. Płaszczyk to prawdziwa petarda

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie szaraczki, zestaw bardzo w moim guście tylko jakoś te kozaki mi tu nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwień to kolor wręcz stworzony dla ciebie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie nadałaś kontrastu tym płaszczem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz uroczo i dziewczęco, ale też bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo z ten czerwony płaszcz robi różnice i całą robote ! :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/11/ozdoby-do-pokoju.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger