Autumn wishlist with ZAFUL

Ostatnie dni pozwalają cieszyć się nam prawdziwą złotą, polską jesienią. Mimo iż uwielbiam lato, upały i słońce tak muszę przyznać że i jesień ma swój urok ( o ile akurat nie pada ). Dzisiaj przygotowałam mały przegląd jesiennych stylizacji ze sklepu ZAFUL.COM. Myślę że część z Was na pewno już zna ten sklep, natomiast reszta może w tym poście sprawdzić co sklep ma do zaoferowania.
Zawsze z początkiem chłodnych dni wszystkie moje sukienki i spódnice lądowały zapomniane na dnie szafy. Dopiero w zeszłym roku przekonałam się że jesień to też dobra pora na noszenie tej części garderoby pod warunkiem że jest dobrze dobrana. Jestem wielkim zmarzluchem więc w grę wchodzą wszelkie a'la sweterkowe sukienki.
CLICK 1  CLICK 2

Jesiennym "must have" jest również klasyczny płaszcz na jeden guzik. Najlepiej w modną ostatnio 'męską" kratę. Podobają mi się modele zarówno z drobną jak i szeroką kratę. Idealnie sprawdzi się do wszystkich prostych zestawów. Wszystkie stylizacje z płaszczem w kratę automatycznie kojarzą mi się z francuskim stylem. Nie mniej jednak można je łączyć również ze sportowymi elementami garderoby.
CLICK 1 CLICK 2

Jesienią najczęściej wybieram botki lub sztyblety. Pierwsze, na niewielkim słupku idealnie sprawdzą się do sukienek czy spódnic. Drugie natomiast praktycznie do każdej stylizacji, czy to elegancka sukienka czy zwykłe jeansy.
CLICK 1 CLICK 2

Idealnym bo jednocześnie praktycznym i ciepłym dodatkiem bez wątpienia będzie szeroki szal. Wybierz ten w kratę jeśli masz gładki płaszcz i odwrotnie.
CLICK 1  CLICK 2

Dajcie znać w komentarzach co myślicie o moich propozycjach.

6 komentarzy:

  1. Pierwsza sukienka jest świetna
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane :3

    Kolor musztardowy bardzo ładny teraz powinno się takie nosić :3

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/10/elegancja-francja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje, pierwsza sukienka bardzo mi się podoba <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza sukienka idealna na złotą polską jesień:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger