JESIENNA STYLIZACJA Z SUKIENKĄ W GROSZKI | POLKA DOT DRESS

Jak wspominałam w poprzednim wpisie jeszcze do niedawna wraz z nadejściem jesieni i chłodniejszych temperatur wszystkie moje sukienki i spódnice trafiały na dno szafy. Całkiem zapomniane czekały na wiosnę i lato. Dzisiaj jednak postanowiłam trochę poeksperymentować i stworzyć jesienną stylizację z sukienką w roli głównej.
Krótka sukienka w groszki to kolejny element garderoby, który jednoznacznie kojarzy mi się z francuskim stylem. W tym sezonie odgrywają dużą rolę w modzie, można je spotkać w zasadzie wszędzie. Wzór w drobne groszki dodaje całości dziewczęcej lekkości i romantyzmu. Żeby jednak nie było za słodko sukienkę zestawiłam z długimi czarnymi kozakami i musztardową ramoneską. Jesień to również idealny czas na noszenie wszelkiego rodzaju okryć głowy. U mnie nadal bezkonkurencyjny okazuje się czarny kapelusz. 

| sukienka/dress : NN |
| kurtka / jacket : |
| kozaki / boots : |
| kapelusz / hat : wgroszki.pl |

21 komentarzy:

  1. Prześliczna stylizacja :) Bardzo mi się podoba ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba się mi torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesienna stylizacja :) super kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i bardzo ładna torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny jesienny zestaw, podoba mi się bardzo sukienka :) Świetnie się prezentujesz w tym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja! Fajna sukienka. Seksowne rajstopki.

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka mnie urzekła, a torebka jest po prostu cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja! Uroczo wyglądasz z aparatem, ja swój nosiłam przez 3 lata! :)
    Z przyjemnością dodają Twojego bloga do obserwowanych!
    https://zszafypannyjoanny.blogspot.com/2017/10/wishlist-gamiss.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta sukieneczka! Ogólnie piękne połączenie :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka, całość równie cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie

    www.hyggefoto.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cała stylizacja dopasowana do jesiennych kolorów :) Śliczna sukienka i reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie wysokie kozaki :) Świetna stylizacja )

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta stylizacja :) Sukienka w groszki nadała jej uroku, a kapelusz najchętniej bym Ci ukradła ;>

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny kolor kurtki <3
    http://joscloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam tutaj dzięki twojemu profilowi na modnapolka :) Też jestem fanką kapeluszy, dlatego postanowiłam zajrzeć na twój blog :)
    Może wspólna obserwacja?

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda że na takie piękne stylizacje, już za zimno:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wyglądasz :) Lubię takie jesienne zdjęcia <3
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cała stylizacja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger