Stylizacja na pierwsze dni jesieni | szare kuloty | żółty sweter | wakacyjne dodatki

Tak ciepły wrzesień jaki mamy w tym roku to idealny miesiąc do korzystania z zarówno letniej jak i jesiennej garderoby. Wysoka jak na ten okres temperatura pozwala nam na tworzenie ciekawych stylizacji, którym możemy nadać wakacyjnego charakteru.
Ostatnie dni lata ( tak, lato jeszcze trwa mimo iż większość blogosfery żyje już jesienią  i grubymi swetrami ) wykorzystujemy głównie na długie spacery i rowerowe wycieczki. Wieczory robią się już chłodne, dlatego zaopatrzyłam się ostatnio w kilka sweterków. Postanowiłam jednak wstrzymać się z typowo jesiennymi zestawami, ponieważ jest jeszcze na nie za ciepło. Aby jednak dostosować sweter do obecnej aury za oknem  połączyłam go z lekkimi, zwiewnymi kulotami, które nosiłam w wakacje. Szarość idealnie współgra z jasnym odcieniem żółtego. Złota, delikatna biżuteria i słomiana torba nadają całej stylizacji wakacyjnego charakteru i lekkości. Stylizacja ta okazała się idealną opcją na aktywne spędzanie wrześniowych dni. 

Zdarzyło się Wam tworzyć stylizacje z letnich i jesiennych ubrań jednocześnie  ? Dajcie znać co myślicie o mojej stylizacji.

16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, bardzo fajne połączenie. Jak dla mnie bardzo ciekawa propozycja na tą porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te kupoty, muszę sobie poszukać coś takiego. Lubię łączyć zwiewne spódnice czy sukienki z jesiennymi ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ten koszyk!

    Zapraszam do siebie,
    Miłego weekendu, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz bardziej podobają mi się kuloty :) super stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się sweterek, spodnie nie w moim stylu ale n tobie wygląda to świetnie :)

    http://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest tak, że łączę letnie sukienki z jesiennymi sweterkami :) A Twoja stylizacja mnie zachwyciła, naprawdę pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mi się podobasz w takim wydaniu - rewelacja!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do twarzy Ci. Naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jest naprawę piękny :) Niestety ten model spodni prawdopodobnie pogrubiał mi mnie jeszcze bardziej, niż sama teraz jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super look:) Bardzo do Ciebie pasuje taka stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie to połączyłaś! :) pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładnie , pastelowe kolory bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ta spodnie, bardzo oryginalny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne kolorki, napewno bardzo wygodnie i stylowo ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger