Zielona koszula w wężowy print


Witam się z Wami w kwietniu! Minęło sporo czasu od mojej ostatniej aktywności tutaj. Muszę przyznać że początek roku nie był dla mnie łaskawy, paskudna pogoda wysysa ze mnie wszelaką siłę i chęci do robienia czegokolwiek prócz leniuchowania. Mam jednak nadzieję a wręcz postanowienie by wrócić tu na stałe i przygotowywać o wiele więcej treści na bloga i instagrama.
Myślę że wiosenna pogoda, która od kilku dni rozpieszcza nas swoją obecnością mi w tym pomoże. Na pierwszy rzut przygotowałam zdjęcia stylizacji utrzymanej w mojej ulubionej ostatnio kolorystyce. Wszelakie beże i brązy można spotkać w każdym sklepie. Jest to fajny wybór na wiosnę, jasne kolory ożywią i odświeżą naszą garderobę. Jasnobeżowe spodnie wiązane w pasie idealnie podkreślą talię i wydłużą delikatnie nogi. Kolor ten prócz brązu bardzo lubi towarzystwo zieleni, szarości i bieli. Tutaj zdecydowałam się na zestawienie go z luźną koszulą w wężowy wzór. Jeszcze do  niedawna nie byłam przekonana co do takich zwierzęcych printów, jednak zielona wersja wyjątkowo przypadła mi do gustu i szybko wylądowała w mojej szafie.


 | koszula/shirt : RESERVED |
| spodnie / pants : RESERVED |
| buty/shoes : NN |
| kapelusz / hat : MOHITO |
| torebka / bag : FABIOLA |


Dajcie znać co myślicie i czy lubicie ubrania w zwierzęce printy :)









18 komentarzy:

  1. Świetna kreacja :D Bardzo podoba mi się wężowa koszula. Ostatnio w bardzo podobnym kroju kupiłem sobie spodnie ciążowe :) i muszę stwierdzić, że teraz jak jestem w ciąży doceniam uroki takiej odzieży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakos ten wzór do mnie nie przemawia ale Tobie jest ślicznie w takiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie z tym kapeluszem

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wężowy print, super wygląda na ciuchach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kapelusz i koszula rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny bukiecik i stylizacja również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka koszula by mi się przydała

    OdpowiedzUsuń
  8. Bym musiała się rozejrzeć za czymś podobnym. Coraz bardziej podoba mi się ten wzór

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylówa, kapelusz robi robotę :)
    ______
    https://pl.inksearch.co/search/all/wroclaw-pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger