Paryski look | wieża Eiffla i plac Trocadero

W zeszłym tygodniu spędziliśmy kilka dni w mieście zakochanych - Paryżu ! Cała ta podróż była spełnieniem naszych małych ( narazie ;) ) marzeń. Takie nasze małe, krótkie wyjazdy dostarczają mi mnóstwo radości i energii a jednocześnie pogłębia moją ciekawość świata i chęć dalszych podróży. Cieszę się że mogę dzielić ten czas z moim narzeczonym, chyba nie ma nic lepszego niż wspólne spędzanie czasu na odkrywaniu świata.

W dzisiejszym wpisie chciałabym zwrócić uwagę głównie na prostą, lecz dość charakterystyczną stylizację. Zdecydowałam się na zestaw, który od zawsze kojarzy  mi się z paryskimi stylizacjami. Proste, czarne jeansy i pasiasta bluzka to klasyka sama w sobie. Niestety przez większość wyjazdu było dość chłodno, dlatego też nie mogło zabraknąć klasycznego, beżowego trenczu. Szczególnego charakteru nadają również dodatki. Do Francji nie mogłam polecieć bez typowego dla paryskiego stylu beretu czy apaszki. Prosty dodatek zawiązany pod szyją potrafi nadać ciekawego charakteru całej stylizacji.

  | bluzka / shirt : BONPRIX |
| spodnie / jeans : BERSHKA |
| płaszcz / coat : HOUSE |


Nie zabraknie kolejnych wpisów. Planuję przygotować krótkie podsumowanie tego wyjazdu od strony technicznej oraz drugą stylizację. Dajcie znać czy by Was to interesowało.



17 komentarzy:

  1. Byłam ostatnio hehe Na Wielkanoc ;D Szczerze Paryż mi się nie spodobał xD Za dużo śmieci xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zdjęcia są świetnie zrobione! Zazdroszczę wypadu do Paryża i fotografa :)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki Paryski styl prezentuje się niesamowicie w zestawieniu z wieżą Eiffle'a!
    Cudowne kadry!
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo francuska ta stylizacja! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja! Zazdroszczę pobytu w Parużu!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja. Marzy mi się wyjazd do Paryża.

    https://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny look, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wyjazd i zdjęcia, z chęcią zajrzę na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super torebka :D i wszystko inne też

    OdpowiedzUsuń
  11. Paryż jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się taki mały wypad do Paryża, super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładna torebka. Berecik idealnie dobrany :D wszystko jest pięknie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger