Jeansowa katana w jesiennej stylizacji


Połowa grudnia wydaje się ostatnim dzwonkiem jeśli chodzi o publikowanie jesiennych stylizacji, jednakże do tej pory nie potrafię przyzwyczaić się do minusowej temperatury gdy jadę do pracy oraz ciemności gdy z niej wracam. Dzisiejsze zdjęcia przywodzą  mi na myśl subtelnie górski klimat.  Niezbędnymi jesiennymi akcesoriami są według mnie bez wątpienia kapelusz, workery, grube skarpety i.... ciepła herbata pod ręką. Jeansowa katana zawsze kojarzyła mi się ze stylizacjami inspirowanymi latami 90-tymi. Przekonałam się do nich dopiero niedawno i muszę przyznać że można ją łączyć z różnymi ubraniami. Tym razem postawiłam na najzwyklejszą wygodę i ciepłe połączenie z grubym swetrem i ciężkimi butami a całość utrzymana została w stonowanych kolorach ziemi.







14 komentarzy:

  1. Przypomniało mi się dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja i zdjęcia, kolory, kadry. Iście jesienne :)


    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja ze spotkania z Pierwszą Damą.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥ Pozdrawiam!
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce na zdjęcia!:) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Katana, kapelusz i piękny klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatka Wardęga18 stycznia 2020 13:59

    Od kilku lat obserwuję Twój blog i bardzo podoba mi się to jak ewoluowałaś jako blogerka. Ta stylizacja jest tego poświadczeniem. Kolory, jeans, kapelusz w 100% pasują do Ciebie. Jesteś mega inspiracją dla mnie. Sama zamówiłam sobie niedawno na https://versoli.pl/pl/62-kapelusz-damski-duzy kapelusz i nie mogę się doczekać jak będzie cieplej i będę mogła do wykorzystać do wielu stylizacji, które już mi się w głowie urodziły. Pozdrawiam i trzymam kciuki za dalszy rozwój modowy i osobisty! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co wy macie z tymi drewnianymi balami? ? ? Każda tzw modelka musi na nie siadać, leżeć na nich lub po nich chodzić. To śmiertelne niebezpieczeństwo ! ! ! Taki jeden kloc gdy sie osunie i zacznie turlać może Cię zabić ! ! !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałem kiedyś że takie sesje są zawsze dobrze przygotowane, taka przykrywka, potem drewno znika w niewyjaśnionych okolicznosciach A potem zimą blogerki mają zdjęcia przy rozpalonych kominkach. Przypadek ?

      Usuń
  8. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja i na wiosnę lub jesień na pewno sprawdzi się doskonale. Osobiście ja jestem wielką fanką marki PLNY LALA https://plnylala.pl/ i akurat te ciuchy są dla mnie zdecydowanie najbardziej wygodne. Muszę przyznać, że teraz mam ich zdecydowanie dużo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie siadaj na takim stosie drewnianych klocków bo to bardzo niebezpieczne. Jeden taki klocek może ważyć kilkaset kg i się szybko turla.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger