Zadbaj o włosy od środka!

Jak mogliście się dowiedzieć na moim instagramie postanowiłam skupić większą uwagę na moich włosach. Po okresie kwarantanny chciałam wybrać się do fryzjera i zmienić moją fryzurę. Początkowo byłam nastawiona na ostre cięcie jednak sporo osób odradzało mi ten krok. Muszę przyznać że nawet ja sama nie byłam w 100% pewna co do tego pomysłu.
Finalnie stanęło na tym że póki co pozbędę się zniszczonych końcówek a całą długość mocno zadbam. Jestem wyjątkowo zmotywowana do działania i dbania o moje włosy ze względu na to że niestety ale pojawiły się już u mnie pierwsze wypadające włosy. Poszperałam trochę w internecie w poszukiwaniu jakiegoś suplementu diety czy tabletek na włosy, które wspomogą moje działania. Wszak warto pamiętać że o włosy należy dbać od środka. Uważam że jest to o tyle ważne iż lato tuż tuż a wraz z nim zagrożenie dla naszych włosów. Już za chwilę nasze włosy będą narażone na wysokie temperatury, promienie słoneczne, moczenie w zarówno słonej jak i słodkiej wodzie. To właśnie latem często zapominamy o ich prawidłowej pielęgnacji. Myślimy że włosy wreszcie odpoczywają od czapek czy mrozów i innych typowo zimowych rzeczy. Przychodzi lato, rozpuszczamy luźno włosy albo wysoko spinamy by sobie ulżyć podczas upałów a później zastanawiamy się szukając np. przyczyny wypadania włosów. W rzeczywistości nasze włosy potrzebują naprawdę wiele witamin i minerałów by były zdrowe a co za tym idzie lśniące i piękne.
Mój wybór padł na tabletki Merz Spezial - małe, wygodne drażetki, które należy przyjmować 2 razy dziennie.  Wybrałam je nie tylko ze względu na ich dobroczynne działanie na włosy ale i na kruche paznokcie oraz skórę. Od jakiegoś czasu zauważyłam u siebie dość łamliwe paznokcie czego efektem jest to że wiecznie są krótkie. Dla niektórych może to nie problem, jednak dla mnie dłonie to moja wizytówka - zwłaszcza gdy pracuje się w biurze rachunkowym i codziennie przyjmuje dokumenty od klientów. Te małe drażetki działają kompleksowo ponieważ zawierają odpowiednie proporcje składników odżywczych, które kompleksowo działają w 3 rejonach naszego organizmu: na włosy, skórę i paznokcie. Dużym plusem są składniki takie jak cynk czy biotyna, które przeciwdziałają wypadaniu włosów.

 Znacie ten produkt ? Wolicie krótkie czy długie włosy ?




5 komentarzy:

  1. Ja o tym produkcie jeszcze nie słyszałam :) moje włosy są baaardzo długie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu :p Ja używam biotebalu lub jakiś innych tabletek z biotyną, a do tego pije pokrzywe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słysze o tym produkcie ale jak tak go chwalisz to może spróbuje :)
    kalka termotransferowa biała

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę przetestować ten produkt!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger