Jak zapakować prezent na ślub ? | Poczta Balonowa

Sezon weselny pomimo trwającej pandemii trwa w najlepsze. Prawie każdy z nas kiedyś był gościem na ślubie kogoś z rodziny, znajomych czy przyjaciół. Młoda Para stara się przygotować uroczystość zgodnie z własnym gustem jednak z tyłu głowy każdy myśli o tym by jego goście dobrze się bawili na weselu. Z drugiej strony również i goście chcą stanąć na wysokości zadania i godnie prezentować się w tak ważnym dniu bliskich im osób. W ostatnich latach najmodniejszym prezentem jest gotówka, o którą często proszą Państwo Młodzi. Równie często rezygnuje się z bukietu kwiatów na rzecz drobnego upominku. Może to być np. książka z dedykacją, dobre wino czy kupon lotto. W zeszły weekend byliśmy na weselu naszych znajomych, którzy poprosili by zamiast kwiatów podarować im pluszaki - chcą je przekazać dla potrzebujących.  W mojej głowie od razu pojawiło się pytanie - jak elegancko zapakować takiego pluszaka ? Duży gabaryt i nieregularny kształt mogą stanowić problem. Dodatkowo chcieliśmy jakoś urozmaicić ten upominek. Na pomoc przyszła Poczta Balonowa. To strona gdzie znajdziemy wszelkiego rodzaju balony z helem, które stanowią cudowną ozdobę na każdą okazję. Wybrałam 3 serduszka w kolorze rose gold, które zapakowane są w wyścielony ozdobną bibułą karton. Jest to idealna opcja na ukrycie tam dodatkowego upominku np. książki, wina czy pluszaka. Myślę że każdy doceni taki gest, który  sprawi że nasz prezent będzie wyjątkowo zapakowany.  Do balonów możecie dołączyć kartkę  z życzeniami. Zachęcam do zapoznania się z całą ofertą Poczty Balonowej ponieważ prócz balonów znajdziecie tam również bukiety czy kosze prezentowe, które możecie wysłać w dowolne miejsce. Jest to też super rozwiązanie jeśli z różnych powodów nie możemy być osobiście na ślubie. Przesyłkę pod wskazane miejsce dostarczy kurier.

Na instastory znajdziecie filmik pokazujący jak balony unoszą się po otwarciu pudła :) Chcielibyście dostać taką niespodziankę?





11 komentarzy:

  1. Cudowny prezent! Na pewno spodobał się Młodej Parze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i elegancki pomysł na urozmaicenie prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta strona! Też pare razy zamawiałam coś z poczty balonowej :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! będę zaglądać częściej. Prezent prezentem, ale sukienka również cudowna. Nie ma to jak sukienki nude maxi:) Wyglądasz ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym wpisem podsunełaś mi świetny pomysł, idę na wesele we wrześniu i będzie to super sposób, żeby wręczyć tak kopertę Młodym :) Dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy pomysł na prezent, do pudła można wrzucić różne rzeczy, a balon z życzeniami będzie jego dopełnieniem :) ja jestem na etapie przygotowań to znaczy pomagam siostrze wybrać eleganckie zaproszenia ślubne, ustalić menu i dekoracje, także nas swoim pomysłem dla niej mogę jeszcze myśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa propozycja, nie wiedziałam, że poczta balonowa istnieje, znałam tylko kwiatową :) odkąd odblokowali gospodarkę to teraz wszyscy chcą organizować wesele póki można zatem każda propozycja prezentowa się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. sama dostałam podobny prezent od kuzynki, która nie mogła przyjechać na uroczystość. wodzirej wniósł duże pudło na salę podczas dawania prezentów, ale wyglądało na podejrzanie lekkie, więc zastanawiałam się co tam może być w środku ;) poza balonami była też koperta i słodkości na spodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły, dają wiele inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Takie balony to coś pięknego! Ja zdradzę co zrobiłam na Wesele mojej siostry :) Kupiłam cukierki krówki personalizowane i wszystkie włożyłam je do dużego pięknie zapakowanego kartona, w środku między cukierkami były też inne drobne prezenty! Była nieźle zaskoczona, także łapcie pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger