Kałamaga's jumper ;D

Niby maj a tak zimno że można chodzić w swetrach ;D Niedawno zakupiłam kanarkowy sweter z myślą ze poczeka na jesień a tu prosze mam taką pogodę (10stopni) że śmiało mogę w nim chodzić na kilka dni przed letnim czerwcem.Ostatnim razem jak byłam w nim w szkole moja koleżanka stwierdziła ze kojarze się jej z Mariuszem Kałamagą hehe;)
       
Jeszcze jakoś ponad tydzień i mój misiek wraca z Anglii <3 a później tam wraca ale już ze mna :) Jak narazie cały czas zbieram na te wspólne wakacje więc jeśli chcecie to zapraszam na moje konto vinted.pl( baner po prawej) na zakupy;)

Do granatowych jeansów ubrałam wcześniej wspominany sweterek,czarne trampki oraz skórzaną "góralską" torebkę na długim pasku.Brak jakichkolwiek dodatków prócz limonkowych paznokci ;)

Wam też ten sweterek się kojarzy?;)






 

                 Sweter:Atmosphere ; spodnie:Hot Bottom ; trampki:Atmosphere ; lakier:Lovely

2 komentarze:

  1. Zapraszam do siebie na Bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej spodobał się lakier :)
    obserwuję i zapraszam na mojego nowego bloga, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger