Prezentownik 2021 DLA NIEJ | NOTINO

 Uwielbiam robić prezenty! Robię to z naprawdę wielką przyjemnością i radością. Zawsze chętnie szukam, zastanawiam się i próbuję idealne dopasować dany prezent do obdarowywanej osoby. Nie zawsze są to rzeczy materialne - możemy podarować komuś np. wspaniałe przeżycie.

Nie będę jednak ukrywać że nie zawsze tak było. Jeszcze kilka lat temu miałam dość duży problem z tym co kupić np. chłopakowi. Jednak przez lata "wyrobiłam" się na tyle że mam już kilka sprawdzonych prezentów, które każdemu sprawią radość ale i staram się też robić drobniejsze upominki. Dzięki temu nie muszę tygodniami zbierać pieniędzy na jakiś drogi gadżet tylko częściej robić małe niespodzianki. Doszłam również do wniosku że radość sprawią nam nie tylko duże, wyszukane prezenty ale i te do codziennego użytku np. ładny kubek czy ciepły szalik.  Przy wyborze i zakupie prezentów świątecznych kieruję się dwoma sprawdzonymi zasadami. Po pierwsze staram się kupić prezenty z większym wyprzedzeniem. Mam więcej czasu na wymyślenie propozycji, decyzję  i zakup. Dzięki temu moje prezenty są dobrze przemyślane i dopasowane. Druga równie ważna rzecz to robienie zakupów sprawdzone marki w  sprawdzonych sklepach.  Poniżej przygotowałam Wam mój największy jak do tej pory prezentownik z propozycjami dla kobiet w różnym wieku i z różnymi charakterami. Znajdziecie coś  dla elegantki ceniącej sobie klasykę; dla romantycznej duszy czy aktywnej kobiety lubiącej sport. Pod grafikami znajdują się bezpośrednio kierujące do danych produktów. Książki najczęściej kupuję  w Empiku, sprzętu elektronicznego szukam na Allegro natomiast jeśli chodzi o kosmetyki to zdecydowanie wybieram Notino.pl W przyszłym tygodniu pojawi się II część prezentownika - tym razem z propozycjami dla Niego.
1. Pozłacane kolczyki z świątecznym motywem gwiazdek - Ania Kruk 2. Porcelanowa filiżanka - Home Square 3.Eleganckie pióro wieczne - Parker 4.Skórzany pasek - Ralph Lauren 5. Klasyczny, elegancki zegarek - Daniel Wellington  6. Planner na  2020 rok - Madama 7.Matowa szminka Chanel 8. Dobra ksiażka - Empik 9. Ciepły szalik - 10. Jadeitowy roller do twarzy - Blend It 11. Nowy zapach od Lancome - NOTINO 12. Klasyczna shopperka - Ochnik



1. Książka o świątecznej tematyce - Czytam.pl 2. Słoiczek naturalnego miodu 3. Jedwabna opaska na oczy - Sephora 4. Klimatyczne skarpetki - Dedoles 5. Wełniane kapcie - Eobuwie 6. Muminkowa herbata - Cofeedesk 7. Lusterko kosmetyczne - Fabryka Form 8. Plakat w formie mapy - Mapiful 9. Kobieca, zmysłowa bielizna - Allegro  10. Jedwabna gumka do włosów - bebeconcept  11. Krem do rąk - Nuxe Reve de Miel 12. Masło do ciała - Ahava.com  13. Świeczka z drewnianym knotem - DW HOME


1. Witaminy do pielęgnacji włosów - Hair Care Panda 2. Mata do akupresury - Pranamat 3. Zestaw książek Jadłonomia - Allegro 4. Ogrzewacz do rąk - Empik 5. Czapka - Femistories 6. Szalik  7. Etui do telefonu - Etuo 8. Smart band - Garmin 9. Słuchawki - Allegro 10. Kawa ziarnista z Keniii - Cofeedesk 11. Zestaw taśm do ćwiczeń - Allegro 12. Butelka termiczna - Rags'y 13. Gra dla podróżników - Bookoff



A co Wy chciałybyście znaleźć pod choinką ? Dajcie koniecznie znać w komentarzu!

15 komentarzy:

  1. ja ostatnio sama sobie sprawiłam prezent i kupiłam woreczki lniane na lawendę. można je używać na wiele sposobów np. kłaść na oczy podczas medytacji, wrzucać do szafy by pościel ładnie pachniała. lawenda działa uspokajająco, ułatwia zasypianie, ma dosyć intensywny zapach który długo się utrzymuje. dobry prezent dla osoby lubiącej ciekawe gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię dostawać prezenty kosmetyczne bo lubię testowanie nowości :D mogą to być zestawy produktów do twarzy i ciała, czy voucher do salonu kosmetycznego - zawsze taki prezent mi się spodoba :) a z twoich propozycji podoba mi się kremowy szalik oraz puchate kapcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio na prezenty świąteczne wybrałam kubki spersonalizowane - każdy z domowników dostał kubek z grafiką i napisem dopasowanymi do jego pasji, zainteresowań, czy charakteru :D dzięki temu robienie świątecznych zakupów poszło mi o wiele szybciej, a i każdy był zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawym pomysłem na prezent będą bransoletki z drobnych kamieni naturalnych. sprawdzą się zarówno w stylizacjach codziennych, jak i tych biznesowych, czy oficjalnych. są delikatne, kobiece, stylowe, mogą mieć dowolny kolor. polecam szczególnie te na sznurku, bo łatwo się je wkłada i zakłada

    OdpowiedzUsuń
  5. puchowe kapcie i szaliczek na pewno się przydadzą na chłodniejsze dni, roller też mnie kusi od dawna :D choć podejrzewam że zegarki damskie czy biżuteria są bardziej uniwersalne, w końcu wybór ozdób jest tak duży, że zawsze znajdzie się coś w konkretnym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. liczę że na prezent dostanę fajne perfumy albo lakiery do paznokci, nawet nieśmiało pokazywałam mężowi co mi się podoba, mam nadzieję że podłapał sugestię ;) innych rzeczy mam sporo, a w kwestii malowania pazurków ostatnio się zaniedbywałam, większość lakierów przyschła i nie nadaje się do niczego :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe propozycje, naprawdę warto poczytać do końca

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem prosta dziewczyna, dostanę dobrą książkę, ciepły kocyk, coś słodkiego i będę zadowolona ;) na święta dostałam takiego puchowego ,,baranka", zestaw kryminałów, a do tego pastę orzechową z białą czekoladą i krem kokosowy, nie ukrywam że byłam w pełni usatysfakcjonowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. na prezent dla siostry zrobiłam koronkową koszulkę i chustę z kordonka pyramid, do tego dorzuciłam perfumy, dla mamy z kolei dziergałam serwetę na stół i do tego gruba książka w ładnej oprawie

    OdpowiedzUsuń
  10. od męża dostałam luksusową sukienkę na wyjście <3 długa, wieczorowa, przepiękna, założyłam ją potem na Sylwestra, ale wiem że będzie mi towarzyszyła przez lata <3 powiem szczerze że spodziewałam się raczej zestawu kosmetyków, czy vouchera, a tu taka niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  11. najpiękniejszy prezent świąteczny jaki dostałam to rasowy niebieski kotek <3 mąż znalazł polecaną hodowlę kotów brytyjskich i kupił tam kota z rodowodem <3 wyobraźcie sobie moje zdziwienie jak na święta zamiast perfum czy biżuterii pod choinką czekał koszyczek z kociakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. aż dziw bierze że w zestawieniu nie ma ani jednej świecy zapachowej z naturalnego wosku! a wydawało mi się że to też bardzo popularny prezent, często nawet do kosmetyków się takie dorzuca :D na święta to idealne będą te o zapachu korzennym, ciasteczkowym, jak również te o nazwach z zimą, kocykiem, czy kominkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dostałam na święta kurs manicure i stylizacji paznokci :D nauczyłam się na nim jak pielęgnować płytkę, jak usuwać skórki, jak robić różne wzorki a nawet jak stosować bazy przedłużające :D to zdecydowanie był świetny prezent dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnym pomysłem może być zatrudnienie doświadczonego fotografa :D w ramach prezentu wykona on sesję ciążową, lifestyle'ową, modową, czy rodzinną, dzięki czemu osoba obdarowana świetnie się będzie bawić, a dodatkowo będzie mieć piękne zdjęcia na lata :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zima to idealny czas by prosić o vouchery na zabiegi kosmetyczne :D w końcu zimą siedzimy w domu, nie odsłaniamy ciała, nie ma nadmiaru słońca, zatem można szaleć :D sama idę na laserowe usuwanie włosów oraz na retinol do kosmetyczki juz niedługo :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger