L'oreal Paris Smooth Sugars | NOTINO

 

O tym że bardzo lubię używać wszelkiego rodzaju peeelingów pisałam już wielokrotnie. Dziś raz jeszcze się powtórzę, ponieważ przygotowałam Wam krótki wpis o moich nowych nabytkach: peelingach  cukrowych od L'oreal Paris. Do mojej kosmetyczki trafiły jakiś czas temu dwa peelingi z serii Smooth Sugar: Clear Scrub czyli peeling oczyszczający oraz Glow Scrub - peeling rozświetlający. To właśnie ten drugi wariant Glow Scrub od razu przyciągnął moją uwagę. Nie da się ukryć że zimowa aura nie sprzyja naszej cerze. Wystawiona  na zimne i mroźne powietrze, wiatry i brak naturalnego słońca z czasem traci swój blask i zwyczajnie szarzeje. Wiosenna aura sprawiła że trzeba było zadbać o moją cerę, która niestety po zimie nie była w zbyt dobrej kondycji i pozostawiała wiele do życzenia.
Zacznijmy jednak od początku. Produkt schowany jest w bardzo prostym a jednocześnie eleganckim szklanym słoiczku. Za to już na wstępie daje duży plus, ponieważ słoik ten będę mogła powtórnie wykorzystać. Recykling jest u mnie zawsze mile widziany. Peeling cukrowy Glow Scrub to produkt, który dzięki swojej delikatnej konsystencji nie podrażnia i nie wysusza naszej cery. Zawarte w nim oleje  z pestek winogron i monoi  sprawiają  że peeling jest dość oleisty a w połączeniu z drobnymi ziarenkami cukry nawet minimalnie lepki. Starałam się żeby było to widać na moich zdjęciach. W jego składzie znajdziemy również proszek acai, który odpowiada za cudowne wygładzenie skóry. Produkt ma wyczuwalny zapach, który nie każdemu się spodoba - jest dość specyficzny.
Używałam go regularnie trzy razy w tygodniu przez miesiąc. Własnie na taki okres starczyło mi 50 ml opakowanie. Ciekawostką może być fakt iż można go używać również na bardzo delikatną strefę, jaką są nasze usta. Samo to powinno być już wystarczającym dowodem na to jak delikatny jest to peeling. Delikatny ale niezwykle skuteczny. Dogłębnie oczyszcza skórę, już po pierwszym tygodniu stosowania zauważyłam różnicę na twarzy. Po miesiącu mam wrażenie że cała twarz nabrała równomiernego kolorytu a muszę zaznaczyć że nierównomierny koloryt to mój dość spory problem, zwłaszcza po zimie.Szara i zmęczona cera ustąpiła na rzecz jasnej i w dodatku bardzo gładkiej! Moja cera jest raczej tłusta, jednak producent zapewnia że można go stosować przy każdym rodzaju cery.

 Stosujecie peelingi do twarzy ? Jaki jest Wasz ulubiony ?

9 komentarzy:

  1. ja sama sobie robię peeling do twarzy i ciała :D trzeba mieć tylko trochę cukru (peeling gruboziarnisty), soli (drobnoziarnisty), czy też kupić kordund, do tego dodać maceraty roślinne odpowiednie do naszego typu cery i już ma się prosty, aczkolwiek skuteczny zdzierak, którzy przy okazji odżywi skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie peelingi cukrowe do twarzy są zbyt mocne, nadają się tylko do ciała :( moja kosmetyczka poleciła mi peelingi kwasowe i z tych jestem zadowolona :D ładnie oczyszczają skórę i to bez podrażnień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuję peelingi ciała przynajmniej raz w tygodniu. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie domowe peelingi są zbyt słabe, zarówno te mechaniczne, enzymatyczne, jak i kwasowe. w salonie kosmetycznym jednak mają lepszy sprzęt i preparaty, które dają rewelacyjne efekty, jakich w domu byśmy nie osiągnęli

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę słabo że sam peeling nic nie dał i trzeba było się posiłkować szczoteczką. mi domowe peelingi też nie służą jak poprzedniczce. albo są zbyt słabe albo powodują uczulenie. a takie kwasy, mezoterapia bezigłowa, czy nawet oczyszczanie kawitacyjne działają prawdziwe cuda!

    OdpowiedzUsuń
  6. mi zdecydowanie bardziej pomaga odkurzacz do wągrów inface albo szczoteczka czyszcząca silikonowa. jakoś te cukrowe czy kwasowe peelingi mnie nie zachwyciły, a mając nowoczesne urządzenie mogę szybko i dokładnie oczyścić twarz oraz szyję bez podrażnień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. moim hitem jest peeling węglowy, ale on wykonywany jest jedynie w gabinetach kosmetycznych. to połączenie naturalnego węgla znanego z właściwości oczyszczających i detoksykujących, jak również nowoczesnego urządzenia które ma go trochę wtłoczyć w skórę i sprawić, by była dogłębnie oczyszczona, efekt jest piorunujący!

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie najlepsze efekty daje serum do twarzy z wit c. jeśli chodzi o rozświetlenie i rozjaśnienie przebarwień to nie ma nic lepszego! cera jest świeża, promienna, ma piękny glow, a dodatkowo niedoskonałości szybciej się goją! poza tym witamina c działa także korzystnie na naczynka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę że medycyna estetyczna ma zdecydowanie więcej do zaoferowania w temacie peelingów :D w kosmetykach drogeryjnych stężenie kwasów jest jednak mniejsze, więc nie zawsze osiągnie się w domu doskonałe efekty, nie można też samemu sobie zrobić kawitacji czy oczyszczania wodorowego, które jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger