Testowanie-szampon Equilibra

Jakiś czas temu recenzowałam maskę do włosów tej firmy. Jakże wielbie było moje zdziwienie gdy kurier przyniósł mi kolejną paczkę- tym razem z szamponem z tej samej serii Tricologica . Okazało się że przeoczyłam e-mail'a z firmy, który znalazł się w spamie.Tak więc miałam małą niespodziankę.

Szampon zawiera specjalny kompleks roślinny ( aloes, keratyna oraz mój ulubiony olejek arganowy ), który widocznie nawilża włosy. Przy masce przeszkadzał mi ostry zapach amoniaku ( tak jakby ) jednak przy szamponie już nie jest to tak wyczuwalne i zapach przypadł mi do gustu. 250ml opakowanie jest bardzo poręczne i praktyczne jednak przy mojej długości i objętości włosów starcza jedynie na ok.6-7 myć. Widoczne jest zmniejszenie ilości wypadających włosów ( które są moją zmorą ) Już teraz wiem że zaopatrzę się w  kolejne opakowanie by ograniczyć kłopot wypadających włosów. Sporą zaletą tego produktu jest fakt iż po umyciu włosów nie mam już najmniejszego problemu z rozczesaniem moich kudłaczy :P Dzięki pewnej dobrej duszyczce dowiedziałam się że produkty firmy Equilibra dostępne są również stacjonarnie np. w superpharm










5 komentarzy:

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger