Zimowy spacer

Kto jeszcze ma takie szczęście że jak tylko wyjdzie na dwór robić zdjęcia zaczyna padać? U mnie dziś pół dnia pruszyło co widać na zdjęciach. Wybraliśmy się na świąteczny spacer. Po drodze wstąpiliśmy na smakowite ciacho a wieczorem szykują się kręgle ze znajomymi.

Dziś wybrałam prostą granatową sukienkę. Wiem że to na przekór tego co pisałam w poprzednim poście o moich ulubionych jasnych kolorach jednak ciemniejsze kolory idealnie sprawdzają się na bardziej eleganckie wyjścia. Do tej minimalistycznej sukienki dobrałam szaro-biały płaszcz i długaśny biały szalik. Proste niebieskie kolczyki i minimalistyczny naszyjnik z PopFactory delikatnie dopełniają całość. Na szczęście miałam grube rajstopy i przy -5 stopniach mogłam normalnie funkcjonować ;)

| sukienka / dress : ROMWE.COM |
| rajstopy / tights : nn |
| buty / shoes : nn |
| kolczyki / earrings : nn |
| naszyjik / necklace : POPFACTORY |
| szalik / scarf : ATMOSPHERE |

 Jak Wam się podoba moja stylizacja ? Jakie macie plany na dzisiejszy wieczór ?

6 komentarzy:

  1. Dobrze, że rajstopy grube, bo sukienka króciutka na taką pogodę. ;) Płaszczyk bardzo ładny, całość fajnie się prezentuje, na wieczorne wyjście super. :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na dzisiejszy wieczór nauka!:) A stylizacja bardzo mi się podoba!:) Śliczny kolor sukienki!:) Klasycznie i elegancko! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny płaszczyk!
    Pozdrawiam :)
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną masz sukienkę !;)

    OdpowiedzUsuń
  5. plaszcz jest swietny ^^ super wyglad bloga
    besos
    http://modolivem.blogspot.com/2016/01/winter-snow.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger