Żółta koszula w kwiaty

Wiosna w pełni ! Wszystko wkoło kwitnie więc staramy się korzystać z każdego dnia. Podczas ostatniej przejażdżki rowerowej znaleźliśmy kolejne miejsce  w którym drzewa kwitną na różowo. Postanowiłam to wykorzystać na kilka zdjęć. Motyw kwiatów jest ostatnio wszechobecny. Znajdziemy go wszędzie : na bluzkach, torebkach czy nawet jeansach ! Uważam jednak że z kwiecistym wzorem nie można przesadzać. Głównym elementem dzisiejszej stylizacji jest żółta koszula w kwiaty - kupicie ją w salonie Orsay w Galerii Glogovia, do której chciałam stworzyć stonowaną bazę w postaci spodni.  Nie wybrałam jednak zwykłych rurek a rozkloszowane dzwony, które mimo swojej prostosty, stanowią ciekawy element całej stylizacji.
 Lubicie kwiatowe wzory na ubraniach ? Dajcie znać co myślicie o mojej stylizacji. Sprawdźcie proszę jakie piękne sukienki damskie znalazłam w internecie.




















5 komentarzy:

  1. Świetna koszula, torebka też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne, eleganckie zestawienie z cała dawką wiosny. Bluzka i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie. Bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna bluzeczka, śliczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz bardzo dorośle w tej stylizacji, super:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger