Flower blouse outfit

Grudzień. Zastanawiam się czym tu się wszyscy zachwycają. Zimno,ciemno, szaro buro a w dodatku ostatnimi czasy bardzo wietrznie. Święta. Jest wspaniała atmosfera ale nie 3 tygodnie przed. Jedynie szukanie prezentów rozumiem bo sama mam wiecznie z tym problem.
Początek grudnia przyniósł mi jakieś choróbsko, od wczoraj nie opuszcza mnie katar i ogromna ilość chusteczek. Ale sie nie dam :P Wieczorem kolejna walka Khalidova, której nie można przegapić. Tak więc wieczorem 25 odsłona KSW a tymczasem zostawiam Was z nowym outfitem. Tydzień temu gdy tylko pojawiło się dawno nie widziane słońce, wyciągnęłam Marka na zdjęcia. Dzięki temu mam zapas zdjęć :P
Kolorowa bluza w kwiaty ożywiła prosty zestaw treginsami i workerami. Tym razem bez biżuterii i dodatków ponieważ jest to bardziej sportowy i luźny strój.

// bluza:no name // treginsy: C&A // buty: no name //

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny outfit, teraz, gdy śnieg już spadł (przynajmniej u mnie) potrzeba takich kolorowych outfitów, żeby trochę to wszystko ożywić :)
    Bardzo mi się tu podoba, dlatego obserwuję i liczę na rewanż http://magiapisaniaa.blogspot.com/ :--)
    Miłego wieczoru ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy zestaw, bluza naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza !

    niikablog.blogspot.com <--------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia :)
    Świetny outfit!

    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so adorable and pretty. Love the outfit on you! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna bluza. Ja tam lubię tę świąteczną atmosferę, nawet jak pojawia się trochę przedwcześnie! :)

    http://www.personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluza
    super wyglądasz

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger