Outfit

 Próbne matury już za mną. Cały wczorajszy dzień wielki uśmiech nie schodził z mojej twarzy po tym jak się dowiedziałam że zdobyłam 49/50p z angielskiego, matematyka również zdana teraz tylko czekam na polski. Miniony weekend był bardzo słoneczny i pozytywnie spędzony. Andrzejki spędziłam na imprezie w ponownie otwartym klubie w moim mieście. Otrzymałam również zaproszenie na "tematyczną" imprezę sylwestrową. Muszę wymyślić i przygotować dowolne przebranie więc jeśli macie jakieś pomysły to piszcie:)

Przyszedł czas gdy największym skarbem stają się grube swetry, w których zawsze jest ciepło. Jesienna kurtka i komin wokół szyi wystarczy by wybrać się na spacer w słoneczny dzień. Tak było w poniedziałkowe popołudnie, kiedy wybrałam się z Markiem na małą przechadzkę.Na nogach przewygodne kozaki UGG a na ręce nowości prosto od MEGI BLUE, które mnie zauroczyły swoją delikatnością i prostotą- wkrótce więcej stylizaji. Brązowe bransoletki ( z koralikami i druga ze sznureczka ze złotą zawieszką) idealnie wpasowują się w jesienne klimaty.

 

                    //sweter:Atmosphere//spodnie:sh//buty:UGG//bransoletki MEGI BLUE//komin no name//kurtka:Orsay

10 komentarzy:

  1. Fajnie, ta bransoletka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie ♥_♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek jest przepiękny! :)
    znalazłam cie na fb ( blogerzy )
    obserwujemy ? ja już! :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz!
    fantastyczne połączenie kolorów ;)
    z jednej strony nieoczywisty a z drugiej perfekcyjny look ;)
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie połączyłaś sweter z kominem :)

    pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny outfit ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te twoje butki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zdjęcia są śliczne, bardzo ładnie wyglądasz :) I gratulacjee :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia!
    Świetny outfit :)
    Podoba mi się że masz na sobie jesienne kolory :)

    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyglądasz:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger