Sylwestrowe inspiracje

Dni 2013 roku są już policzone i czas szykować sylwestrowe kreacja dlatego dziś postanowiłam przedstawić Wam kilka propozycji ze strony Sheinside.com . Jak zwykle sklep staje na wysokości zadania i proponuje Nam niezliczone ilości sukienek,które są najczęsciej wybierane na tego typu imprezy. Ja w tym roku zostałam zaproszona na bal przebierańców ( jeśli mogę to tak nazwać) więc niestety te kreacje mi się nie przydadzą ale mam nadzieje że zainspirują wiele z Was:)

ONE TWO
 THREE FOUR


 FIVE SIX



14 komentarzy:

  1. 2 i 4 sukieni są śliczne ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inspiracje, ja właśnie poszukuje sukienki na sylwestra ... Bardzo fajny blog, ciekawie go prowadzisz :) Obserwuję i liczę na to samo, pozdrawiam <3 BITHERPHOBIA.BLOGSPOT

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 4 są piękne *o* chodź 2 ostatnie też mi sie podobają ;)
    Świetne inspiracje ;]
    http://london-mydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyną, jaką mogłabym założyć to sukienka nr 4, bo ma rękawki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki idealne! : ))
    kierunkowy48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą czwartą sukienkę podziwiałam wczoraj u Raspberry and Red :) Fajne propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sukienki ;)
    Kliknęłam ;>

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza sukienka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne sukienki :)
    podoba mi się tutaj, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne te sukienki ;-)
    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne sukienki!
    obserwuję !
    www.elektrycznaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne sukienki :)
    zapraszam do mnie ; p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger