burgundy&white look

Kolejny tydzień zaczęłam od wizyty u lekarza i wiecznych rozjazdów po mieście. Ładna pogoda sprzyja spacerom i przebywaniu na świeżym powietrzu. Już za tydzień egzamin a mój leń nadal ogromny.

Połączenie bieli i bordo sprawdza sie idealnie w różnych stylach. Czy to rockowy, casualowy a nawet elegancki tak jak dziś będzie idealnym rozwiązaniem dla każdego. Jeansowe rurki porzuciłam na rzecz "lżejszych" białych zapomnianych dzwonów. Bordowe czółenka kupione w piątek zdały dziś test na 5. Aby delikatnie przełamać elegancki styl zamiast torebka wybrałam płócienną torbę AllBag ze słowiańskim motywem.  Doskonale pomieści wszystkie niezbędne w torebce pierdółki a jeśli przyjdzie nas ochota na zakupy to pomieści również wszystkie nasze "łupy".






// spodnie : Zara // bluzka : Oddij // buty : New Look // torba : AllBag //


Miałby ktoś ochotę wygrać taką torbę ? :)

6 komentarzy:

  1. Buty piekne :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestawik!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/black-is-total-black.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw, i ciekawe przełamania torebką z wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. torba zdobyła moje serce! ♥
    ten folkowy wzór na jasnej tkaninie jest cudowny, a zarazem świetnie komponuje się z białymi spodniami i czerwienią ;)

    Mogę prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście?
    Do wygrania post promujący!
    zapraszam : http://gertrama.blogspot.com/2014/06/jedno-czy-dwu.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger