Spotkanie blogerek w Lesznie - relacja

Aż wstyd się przyznać że tak dawno mnie tu nie było, na swoje usprawiedliwienie mam tylko to że wielkimi krokami zbliża się sesja. A to słowo jak mało co tłumaczy wszystko :)
Dziś przychodzę  z relacją ze spotkania blogerek w Lesznie, na którym miałam okazję być. Wraz z resztą zaproszonych blogerek ( niestety nie wszyscy przybyli :( ) spędziłyśmy bardzo miły czas w restauracji "Bułka z Masłem". Pierwsze co wpadło mi w oko to były genialne meble ogrodowe wykonane z europalet, coś wspaniałego po prostu.
W ostatecznym rozliczeniu byłyśmy w 6, skromnie ale mega wesoło i pozytywnie. Mogłyśmy na spokojnie porozmawiać, wymienić się doświadczeniami i poplotkować :P Na zdjęciu poniżej od lewej: Dorota, JA, Monika, Malwina, Małgosia i Paulina :)






Retro lizaki zrobiły małą furorę, nie dość że świetnie wyglądają ( aż szkoda mi go zjeść ) to jeszcze można zrobić sobie takie samemu ! Wystarczy wybrać się osobiście do Cukier Lukier :)


Gdyby nie bawełniane eko torby od monashe.pl, nie  miałybyśmy jak zatachać wszystkie upominki, otrzymane na spotkaniu.



Nie zabrakło również losowania, w którym każdy dostał coś ciekawego. Paulina w roli Świętego Mikołaja a Małgosia jako maszyna losująca :D






Byłyście kiedyś na podobnym spotkaniu ? Co o nich myślicie ? :)

9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę :) Świetne zdjęcia!

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazbutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dowiedziałam się o spotkaniu dwa dni przed spotkaniem niestety. Później od Małgosi miałam info że się miejsce zwolniło, ale niestety miałam już plany, więc nie dałam rady dotrzeć :<
    Mam nadzieję, że na następnym już będę mogła być, bo mieszkam pod Lesznem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu a bardzo bym chciała musze przyznać :D
    Pozdrawiam,madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ze spotkanie jak najbardziej udane, to widać iz świetnie się bawiłyście:* nie miałam okazji uczestniczyć w tego typu spotkaniu, lecz myślę ze było by to bardzo pozytywne doświadczenie:*

    Świetne upominki: *
    Buziole *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę ze spotkanie jak najbardziej udane, to widać iz świetnie się bawiłyście:* nie miałam okazji uczestniczyć w tego typu spotkaniu, lecz myślę ze było by to bardzo pozytywne doświadczenie:*

    Świetne upominki: *
    Buziole *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkanie widzę udane :) szkoda, że nie wszyscy przyszli

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa takie spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale rewelacyjny pomysł :3 Może jak mój blog się rozkręci spotkamy sie na takim spotkaniu :3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger