Zwiewna sykienka w romantycznej stylizacji | Różowe drzewa

Ach, co to był za maj! Niestety w tym roku pogoda nas w ogóle nie rozpieszcza. Nie wiem jak Wy ale jak przy tak deszczowej i zimnej pogodzie staję się ogromnym leniem. W ostatnim czasie bardzo ciężko mi idzie jakiekolwiek działanie na blogu. Trzeba się jednak zmotywować i iść do przodu.
Dzisiaj mam dla Was zdjęcia, które udało się nam zrobić w jednym z cieplejszych dni. Na tych zdjęciach złapaliśmy moment, w którym zakwitły piękne, różowe drzewa sakura- czyli jeśli się nie mylę japońskiej wiśni.
Różowa alejka tworzyła piękne tło do zdjęć. Wybrałam wtedy iście letni zestaw. Długa, zwiewna sukienka w delikatny, kwiatowy print już sama w sobie tworzy nam romantyczną stylizację. Dodatki w postaci słomowego kapelusza i koszykowej torebki jeszcze bardziej podkreśliły uroczy charakter sukienki. Aby jednak nie było zbyt słodko narzuciłam na wierzch jeansową katanę. Mam wrażenie że tak część garderoby powraca aktualnie do łask. Możną ją spotkać w prawie każdym sklepie i łączyć z wieloma elementami. Od ciebie zależy czy zdecydujesz się na jeansowy total look czy jak ja przełamiesz cały charakter dziewczęcej sukienki.

| sukienka / dress : H&M |
| kapelusz / hat : C&A |
| buty / shoes : nn |
| zegarek / watch : CLUSE |
| torebka / bag : SH |


Jak Wam się podoba moje połączenie zwiewnej sukienki z "ciężką" jeansową kataną?
















20 komentarzy:

  1. Ta sukienka, i cała ta stylizacja jest boska po prostu! Mega romantyczna, idealna ♥
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rozbieraj się i oddaj ubrania :) koszyczek zwłaszcza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w pastelach. Obłędne zdjęcia. Nic tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna sceneria! Zakochałam się <3

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Wielkiej Parady Smoków w Krakowie.

    Pozdrawiam. Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, kwiatowy wzór, a ten kapelusz pasuje idealnie do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No romantycznie. Piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny wzór tej sukienki, kapelusz też dodaje uroku

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak tak... Piekna sukienka i jeszcze ten kapelusik

    OdpowiedzUsuń
  9. Lekka, zwiewna sukienka, pleciony kapelusz i torebka super dopełniają całą stylizację. Bardzo podoba mi się Twoja dbałość o szczegóły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny zestaw na randkę. Rzeczywiście jest zwiewnie i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i like this dress!
    Very beautiful!
    https://luxhairshop.blogspot.com/
    Like your blog, thank you for sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji, tak romantiko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka piękna i dodatki dodają ładnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny plener sesji zdjęciowej. Wspaniale to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Romantyczna, kobieca i stylowa sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj bardzo romantycznie się zrobiło. Piekna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie świetne kolczyki! Piękne te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger