Iperfumy to teraz Notino !


Hej! Jak mogliście niedawno zobaczyć na mojej relacji na instagramie iperfumy przeistoczyły się w Notino. Zmianie uległa nazwa natomiast cała reszta pozostaje bez zmian. Do wyboru mamy ogrom produktów, znajdziemy tam perfumy, kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała poprzez kolorówkę, kosmetyki do włosów aż na akcesoriach do stylizacji włosów czy paznokci. Jest tego naprawdę przeogromna i różnorodna ilość kosmetyków. Notino to nie tylko wirtualny sklep ale i stacjonarne punkty.  Ja jednak szczerze Wam polecam wersję online - paczka już na drugi dzień jest u mnie - mega wygoda !
Pisałam że zmieniła się jedynie nazwa, jednak musicie wiedzieć że Notino przygotowało dla Was, dla Nas wiele, bardzo ciekawych promocji. Prócz tego zorganizowano specjalne eventy w 3 miastach Polski - W Krakowie, Katowicach i we Wrocławiu. W tym ostatnim odbędzie się on już 6 czerwca między godziną 17:00 a 20:00 na Placu Grunwaldzkim w Notino Wrocław. Wszystko wskazuje na to że i ja się tam pojawię. Jednak każdy z Was może tam przyjechać, więcej informacji znajdziecie na stronie wydarzenia na Facebooku. Szykują się super atrakcje i konkursy.

* dla 300 pierwszych klientów przyszykowano prezent za zakupy za min. 60 zł
* punkt z tatuażami
* Notino game - do wygrania kupony na zakupy
* Opublikuj zdjęcie z sklepu Notino i otrzymaj box niespodziankę


Wraz z Notino serdecznie Was zapraszamy na to wydarzenie, kto wie może spotkamy się we Wrocławiu ?


7 komentarzy:

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger