Mój rustykalny wieczór panieński


Ostatnie tygodnie przed weselem to czas nie tylko dopinania ostatnich szczegółów i ogólnej gorączki ostatnim przygotowań. To również idealny moment na wieczór panieński. Mój odbył się w ubiegłą sobotę i do dziś jestem pod ogromnym wrażeniem jego przebiegu. Moja świadkowa wraz z pozostałymi, zaproszonymi dziewczynami przeszły same siebie! Nigdy wcześniej nie zastanawiałam się nad tym jak miałby wyglądać mój wieczór panieński. Jednak moja przyjaciółka zna mnie idealnie i zorganizowała taki wieczór, o którym nawet nie marzyłam. Bardzo lubię naturalne klimaty boho, ręcznie robione ozdoby i sielski klimat. Dziewczyny zorganizowały mi weekend nad jeziorem, same wykonały wszystkie ozdoby i zapewniły niezapomniany klimat. Nawet zamówiły piękną pogodę bo cały tydzień przed był bardzo ponury a zarówno w sobotę jak i w niedzielę było bardzo ciepło, dzięki czemu każda z nas wyglądała przecudownie w kwiecistych i rustykalnych sukienkach. Mało tego ! Prócz wszelakich atrakcji  i zabaw zaprosiły Agatę - fotografa, która zatrzymała ten czas w pięknych kadrach ! Mam wielkie szczęście że mam obok siebie tak kreatywne dziewczyny! Na zdjęciu poniżej moja świadkowa - najlepsza na świecie :) 


 Co myślicie o takim pomyśle na organizację wieczoru panieńskiego ?









11 komentarzy:

  1. O mamuniu, ale super sprawa ♥ Taki panieński to byłoby spełnienie moich marzeń ♥
    Buziaki
    Patrycja
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mój panienski jeszcze przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, chciałabym taki niezapomniany panieński ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o organizację takiej imprezy to ostatnio słyszałam o czymś takim jak party boat w Szczecinie. Podobno mozna zorganizować wieczór panieński na statku. Myślicie, że to dobre rozwiązanie? Mnie się nawet taki pomysł podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam pare razy na wieczorach panieńskich i zawsze świetnie się bawiłam, jak pojawił się na nim Striptizer Warszawa. Za każdym razem są super emocje i atmosfera na najwyższym poziomie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Striptizer Kraków to genialna atrakcja na wieczór panieński. Każdy uczestnik pokazu zawsze jest zadowolony. Polecam skorzystać z tej usługi :d

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger