Wielkanocne jajka | 3 sposoby na pisanki

Wielkanoc już za dwa dni więc to najwyższy czas na przygotowanie świątecznych jajek, pisanek i wszelkiego rodzaju ozdób. Już jutro jak tradycja nakazuje większość z nas popędzi do kościoła święcić koszyczek z jajkami i innymi przysmakami.
Moje pisanki co roku wyglądały coś podobnie. Ugotowane w skorupkach po jajkach lub zabarwione spożywczymi barwnikami. W tym roku postanowiłam pozbyć się monotonnych i nudnych jajek na rzecz bardziej nowoczesnych.
Znalazłam mnóstwo pomysłów na ciekawe ozdobienie jajek. Najbardziej spodobały mi się jajka z przywiązanymi białym cienkim sznurkiem gałązkami krzewów, bazi z kotkami, bukszpanu lub pierwszych wiosennych kwiatów. Jest to bardzo oryginalny sposób na ozdobienie zarówno jajek jak i koszyczka, który na pewno będzie wyglądał o wiele ciekawiej. Jajka można "wystylizować" na aniołki dorysowując minki i nakładając ozdobny wianuszek z kwiatów lub sztucznej gipiury. Niesamowicie prostym sposobem jest przewiązanie jajek ozdobną tasiemką lub złotym sznurkiem.


Jak wyglądają wasze jajka wielkanocne ? Czym ozdabiacie dom na Wielkanoc ? :)





7 komentarzy:

  1. Kiedy byłam mała ozdabiałam jajka barwnikami spożywczymi lub pisakami, później stawiałam na szybkie "koszulki", które otulały jajko pod wpływem gorącej pary. W tym roku zainspirowana zdjęciami na pinterest postanowiłam ozdobić je w podobny sposób do Twoich - świeżymi roślinami. Myślę, że to będzie ciekawe uzupełnienie białego koszyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym gdzieś je już widziała ;) ale pomysł ekstra!Napewno skorzystam 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych jajkach! *-* Zainspirowałaś mnie i aż mam ochotę od razu zacząć przeglądać wszystkie strony gdzie mogę znaleźć inspirację! Myślę, że w tym roku mój koszyk będzie trochę inny niż zwykle :D
    amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow, są przepiękne! Niestety nie mam cierpliwości do takich rzeczy, brakuje mi też tej precyzji i artystyczną stroną zajmuje się mama, ale podziwiam z przyjemnością. Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie proste ozdoby i jak ładnie wyglądają. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger