Czas na maturę !

Już jutro zaczynają się maturalny maraton. Doskonale pamiętam swoje matury, które miałam 2 lata temu. Całkiem miło je wspominam zaliczyłam 5 matur pisemnych w ciągu 4 dni, później tylko ustne i mogłam cieszyć się wolnym. Dzisiejszy post troszkę za późno ale mam jednak nadzieję że komuś się przyda.
Przedstawiam moją propozycję stylizacji, którą możemy wykorzystać podczas egzaminów maturalnych czy innych równie ważnych wydarzeń. Zawsze przy tak ważnych egzaminach wymagany jest strój galowy. Eleganckimi i równocześnie najczęściej spotykanymi kolorami podczas matur są zdecydowanie: czerń, biel i granat. W takich też kolorach utrzymany jest dzisiejszy zestaw. Całość jest minimalistyczna i bardzo prosta. Granatowe spodnie z ozdobnym kantem połączone z BIAŁĄ KOSZULĄ - która jest elementem obowiązkowym każdej maturalnej stylizacji. Jedynymi dodatkami są granatowa szarfa przewiązana pod szyją i czarny kapelusz. Jeśli chcesz poczuć się bardziej "na luzie" możesz podwinąć rękawy.

___________________________________________________________________________________

 | koszula / shirt : NN |
| spodnie / pants : LIDL |
| buty / shoes : ASOS |
| kapelusz / hat : WGROSZKI.PL |
___________________________________________________________________________________

Korzystając z okazji chciałabym życzyć wszystkim maturzystom powodzenia na maturze i połamania piór ;)








8 komentarzy:

  1. Ja piszę maturę za rok, a już strasznie się stresuję. Kochana koszulę masz śliczną, jednak uważam, że kapelusz jest tutaj niepotrzebny.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw ciekawy, podoba mi się najbardziej to wiązanie przy koszuli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja maturę zdawałam parę lat temu, ( na szczęście) bo chyba teraz jest trudniejsza.

    U nas dziś nowy post. Zapraszamy serdecznie.

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja.
    Powodzenia w dalszych dni na maturze! :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś przeczytała chociaż kilka pierwszych zdań wiedziałabyś że miałam matury 2 lata temu więc powodzenie mi nie potrzebne :P

      Usuń
  5. Piękna, klasyczna stylizacja. Śliczna kokarda <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiło mnie niesamowicie Twoje podejście do matury! Opisujesz, jakbyś podeszła do tego bez zupełnego stresu, wręcz przeciwnie nawet z przyjemnością! Brawo! :D

    Stylizacja całkowicie mi się podoba. Uwielbiam tego typu klasykę. Ta kokardka przy koszuli - cudo. I do tego kapelusz. Jak wisienka na torcie! :D

    Pozdrawiam serdecznie, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matura wcale nie jest taka straszna, pisemne nie stresowaly mnie w ogóle natomiast o wiele gorzej było z ustna z polskiego ponieważ jestem dość nieśmiała i boje sie publicznych wystapień ;) dziwnym jednak trafem na ustnej z angielskiego byłam o wiele spokojniejsza i bez problemu 100 % czego nie nie powiedziec o polskim.

      Usuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger