Przegląd kinowy w Cinema 3D | Galeria Glogovia

Piątek, początek weekendu to idealne okazja na wizytę w kinie i mały relaks. Postanowiłam więc stworzyć mini przegląd kinowy. Muszę przyznać że jestem dość wybredna jeśli chodzi o rodzaje filmów, które lubię oglądać. Poniżej znajdziecie subiektywny ranking filmów, które w najbliższym czasie zamierzam zobaczyć. Wszystkie możecie obejrzeć w kinie Cinema 3D znajdującym się w Galerii Glogovia.


3.TOMB RIDER - 21 letnia Lara Croft postanawia mimo obietnicy złożonej ojcu wyruszyć w niebezpieczną podróż jego śladami by odnaleźć mityczny grobowiec. Myślę że ten film akcji tym razem w reżyserii Roar Uthaug'a  spodoba się fanom efektów specjalnych i filmów przygodowych.

2. TAM GDZIE MIESZKA BÓG - mimo iż przedstawiony jako propozycji filmu dla dzieci to uważam że starszy widz również znajdzie  w nim coś ciekawego dla siebie. Może to dobry pomysł na wypad do kina z Twoim dzieckiem ? Główny bohater mały Andrew wraz z przyjaciółmi wyruszają w pełną przygód podróż mającą na celu odnalezienie położonego w górach sanktuarium Jezusa. Ciekawostką jest to że w filmie wziął udział papież Franciszek !

1. TWARZ to najnowszy film Małgorzaty Szumowskiej. Reżyserka zgarnęła za niego Srebrnego Niedźwiedzia festiwalu Berlinale w Niemczech. Premiera miała miejsce 6 kwietnia i od tamtej pory czytałam tylko i wyłącznie pozytywne recenzje. Opowiada o młodym, przystojnym Jacku, który traci twarz podczas budowy największego pomnika Jezusa na świecie. Od tamtej pory jego życie diametrialnie się zmienia, ale czy aby na pewno na gorsze ? Wciągający dramat w którym znajdziemy zarówno wątek miłosny jak i dokumentalny. Film wyśmiewa rzeczywistość pełną hipokryzji i sprzeczności.


Poniżej pozostałe propozycje Cinema 3D w Galerii Glogovia.



A wy na czym ostatnio byliście w kinie ? Pochwalcie się w komentarzu czy widzieliście  któryś z tych filmów.

5 komentarzy:

  1. mnie ciekawi film "prawda czy wyzwanie?"- widziałam zwiastun i spodobał mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się czaję na nową część parku jurajskiego :D Ostatnio nie byłam w kinie, bo jakoś albo nie miałam z chłopakiem czasu, albo chęci :(

    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planuje iść na "Tomb Rider"! Widziałam zapowiedź filmu "Twarz" lecz w ogóle mnie nie zaciekawił ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Również widziałam zwiastun filmu. Jednak Angelina Jolie zostanie dla mnie aktorką, która idealnie pasuje do tej roli. Ale przejdę się sprawdzić ten film.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger