minimal look | polka dot shirt | Notting Hill

Punktem obowiązkowym naszego ostatniego wyjazdu do Anglii  prócz I Komunii naszej chrześnicy była bez wątpienia wizyta na Notting Hill. Spacer wśród pięknych, pastelowych uliczek to obowiązkowy punkt podczas zwiedzania Londynu. Jeszcze w domu rozpoczęłam poszukiwania najlepszego adresu, jednak okazało się że cała dzielnica jest pełna uroku i gdzie nie pójdziecie to i tak będzie pięknie. Tak więc zorganizowaliśmy sobie długi spacer nie patrząc na to gdzie nas nogi poniosą.   W ostatnim czasie moim ulubionym wzorem są bez wątpienia groszki. Po prostu zachorowałam na ten print i jestem pewna że latem w moich stylizacjach na pewno go nie zabraknie. Tym razem wybrałam czerwoną bluzkę w drobne groszki, która w połączeniu z białymi dzwonami nadaje całej stylizacji retro charakter. Chciałam by całość była utrzymana w minimalistycznym stylu, dlatego jedynymi dodatkami jest złota biżuteria oraz drobna torebka na łańcuszku. Na wyspach ciężko nam złapać piękną pogodę więc poniższe zdjęcia mimo iż w słońcu to powstały przy niezłym wietrze.


Co myślicie o mojej stylizacji ? Byliście kiedykolwiek na Notting Hill ?




7 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz w tej bluzce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie rewelacyjna stylizacja, jeszcze ni byłam na Nottin Hill ale przy najbliższej okazji z pewnością się tam wybiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna scenografia:) świetna bluzeczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idą wakacje, może jakiś ciekawy post o planach wakacyjnych, ciekawych kierunkach, modzie plażowej, jak na plaży wyglądać trendy i sexy. Z resztą wspaniale wyglądasz w bikini, ah.. motywujesz mnie żeby mieć tak zgrabną figurę jak Ty. Powodzenia Kochana.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger