BeautyWRO | Spotkanie blogerek we Wrocławiu

Kilka miesięcy temu na fejsbukowej grupie rzuciłam pytanie czy są tam blogerki z Wrocławia chętne na spotkanie ? To właśnie wtedy odezwała się do mnie TINA i krok po kroku, od pomysłu do realizacji stworzyłyśmy BeautyWRO
29 lipca w BLT & taps spotkało się 15 różnych ale równie ciekawych i kreatywnych dziewczyn - blogerek 
( jak się później okazało ) z całej Polski ! Po ustaleniu listy uczestniczek okazało się że część "znałam" z internetów, kilka osobiście a całą resztę miałam dopiero poznać.
Już w drodze na spotkanie złapał mnie lekki stres, w głowie milion pytań : czy wszystko ze sobą zabrałam? Czy wszystko się uda ? Czy złapię wspólny język z dziewczynami albo czy nie zacznę się nagle jąkać ? Na szczęście na miejscu okazało się że nie ma się czego bać tylko wystarczy się wyluzować bo towarzystwo dopisało idealnie. Na wstępie każda z nas się krótko przedstawiła i opowiedziała o swoim blogu. Myślę że to powinien być główny element spotkania - możliwość bezpośredniej integracji z grupą dziewczyn, które łączy wspólna pasja. W dalszej części nie zabrakło oczywiście typowych babskich plotek ale i rozmów na tematy blogowe. Wymieniłyśmy się spostrzeżeniami na tematy dotyczące algorytmów instagrama czy facebooka, wymieniłyśmy się uwagami co do podejmowanych współprac a także wymieniłyśmy się doświadczeniem w prowadzeniu blogów - duża część z nas prowadzi swoje od dobrych kilku lat ! Jeśli myślicie że spotkanie minęło nam jedynie na rozmowach i ploteczkach to już Was wyprowadzam z błędu. Na nasze spotkanie przybyła delegacja marki BasicLab, która zaprezentowała nam swoje produkty jak i wygłosiła prelekcję na temat prawidłowej pielęgnacji naszych włosów. Jeszcze przed spotkaniem mogłyśmy osobiście wybrać produkty z ich oferty do przetestowania - mam nadzieję że już wkrótce będę mogła podzielić się moimi spostrzeżeniami na ich temat. Dużą atrakcję według mnie była również możliwość przebadania swojej skóry przy użyciu urządzenia Skin Analyzer. Umożliwił nam to Instytut Piękna Kamandari, który przekazał również nam drobne upominki. 

Chciałabym koniecznie podziękować wszystkim obecnym dziewczynom, bardzo miło spędziłam z Wami czas. Pozostaje mi tylko mieć nadzieje ze spotkamy się w takim lub podobnym składzie jeszcze nie raz ! 


Poniżej znajduje się lista blogerek, które uczestniczyły w I edycji BeautyWRO


 Tina - tinaha.pl
Karolina - rinroe.com
Justyna - blankita.pl
Joanna - notsomiserablelife.pl
Julita - blondeworld.pl


Prócz nowych osób poznałam sporo ciekawych marek, z którymi nie miałam wcześniej styczności jak i te znane i sprawdzone. Każda z uczestniczek otrzymała mnóstwo upominków od firm, które zdecydowały się urozmaicić nasze spotkanie i  umożliwić testowanie wielu produktów z branży beauty i nie tylko. Wszystkie te upominki będziecie mogli zobaczyć w kolejnym wpisie. 



Miałyście okazję wziąć udział lub organizować podobne spotkanie ? Dajcie koniecznie znać w komentarzach !  Może następnym razem spotkam się właśnie z kimś z Was ?




9 komentarzy:

  1. Wow super projekt i wydarzenie 😍😍
    Super by było gdyby z okolic Gdańska były dziewczyny chętne na takie sptkanie 😉

    https://twinstyl.blogspot.com/2018/08/lichen.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie spotkania! Dla takich dziewczyn warto się wybrać

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne wydarzenie, na którym warto było być :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spotkanie :) Nigdy nie byłam we Wrocławiu, niedługo chciałabym to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być świetnie, super fotorelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne spotkanie, lubię takie fotorelacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ekipa :) taka barwna szkoda ze mnie nie bylo

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy w 2019 roku też będzie organizowane podobne spotkanie?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 fashionsmachines , Blogger